Nachtlab en D/Dock slaan handen ineen
- Bureaus
- 29 jan 2021 @ 08:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Creatie
- 29 jan 2021 @ 08:11
- Lucas Boon
Ontwerp- en architectenbureau D/Dock heeft een aandeel genomen in 'experiential marketing'-bureau Nachtlab. 'Vier het leven en laat de omgeving een groot podium zijn', aldus D/Dock-baas Coen van Dijck.
De fusie wordt volgens beide partijen direct zichtbaar in 'een aantal projecten', zoals de transformatie van ‘De werkomgeving van de toekomst’ voor ABN Amro in Amsterdam, de programmering van in 't Huys (onderdeel van hotel De L'Europe in Amsterdam) en de ontwikkeling van een voormalige militaire basis tot een duurzame community en resort in Puerto Rico.
Coen van Dijck, samen met Francesco Messori oprichter van D/Dock, licht de investering in Nachtlab toe: 'Nachtlab kan onze ontwerpen tot leven brengen en verrijken door middel van een mix van persoonsgerichte activiteiten, zoals events, campagnes en bijeenkomsten. Activiteiten die een ruimte tot leven brengen, de ervaring van de gebruikers intensiveren en de missie van bedrijven en organisaties ondersteunen. Mijn motto: vier het leven als een feest en laat gebouwen en de omgeving een groot podium zijn. Nachtlab's aandeel in onze projecten garandeert een duurzame programmering en aanvulling van onze impact op design-concepten. We voorspellen een grote vraag naar kleinschalige, gepersonaliseerde evenementen die een mooie basis vormen voor een combinatie van onze activiteiten.'
Sylvester Lindemulder, mede-eigenaar van Nachtlab, vult aan: 'We leven in een tijd die vraagt om diepgaande verbinding met elkaar, moeder aarde en ons bewustzijn. We kunnen niet anders dan onze levensstijl herzien en nieuwe verbindingen maken. Hoe vernieuwend is het om experiential design te combineren met duurzaamheid, architectuur en landschapsontwerp? Ik kijk uit naar de creatie van ruimtes en momenten waarin we de gebruikers, ons publiek, kunnen inspireren en verwonderen.'
Foto v.l.n.r.: Francesco Messori (D/Dock), Sylvester Lindemuller (Nachtlab), Coen van Dijck (D/Dock).
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers