Nachtlab en D/Dock slaan handen ineen

Nachtlab en D/Dock slaan handen ineen
  • Bureaus
  • 29 jan 2021 @ 08:11
  • 37259 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Creatie

Ontwerp- en architectenbureau D/Dock heeft een aandeel genomen in 'experiential marketing'-bureau Nachtlab. 'Vier het leven en laat de omgeving een groot podium zijn', aldus D/Dock-baas Coen van Dijck.

De fusie wordt volgens beide partijen direct zichtbaar in 'een aantal projecten', zoals de transformatie van ‘De werkomgeving van de toekomst’ voor ABN Amro in Amsterdam, de programmering van in 't Huys (onderdeel van hotel De L'Europe in Amsterdam) en de ontwikkeling van een voormalige militaire basis tot een duurzame community en resort in Puerto Rico.

Coen van Dijck, samen met Francesco Messori oprichter van D/Dock, licht de investering in Nachtlab toe: 'Nachtlab kan onze ontwerpen tot leven brengen en verrijken door middel van een mix van persoonsgerichte activiteiten, zoals events, campagnes en bijeenkomsten. Activiteiten die een ruimte tot leven brengen, de ervaring van de gebruikers intensiveren en de missie van bedrijven en organisaties ondersteunen. Mijn motto: vier het leven als een feest en laat gebouwen en de omgeving een groot podium zijn. Nachtlab's aandeel in onze projecten garandeert een duurzame programmering en aanvulling van onze impact op design-concepten. We voorspellen een grote vraag naar kleinschalige, gepersonaliseerde evenementen die een mooie basis vormen voor een combinatie van onze activiteiten.'

Sylvester Lindemulder, mede-eigenaar van Nachtlab, vult aan: 'We leven in een tijd die vraagt om diepgaande verbinding met elkaar, moeder aarde en ons bewustzijn. We kunnen niet anders dan onze levensstijl herzien en nieuwe verbindingen maken. Hoe vernieuwend is het om experiential design te combineren met duurzaamheid, architectuur en landschapsontwerp? Ik kijk uit naar de creatie van ruimtes en momenten waarin we de gebruikers, ons publiek, kunnen inspireren en verwonderen.'

Foto v.l.n.r.: Francesco Messori (D/Dock), Sylvester Lindemuller (Nachtlab), Coen van Dijck (D/Dock).

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken