VIA presenteert logo, huisstijl en website
- Bureaus
- 8 feb 2021 @ 09:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 8 feb 2021 @ 09:21
- Lucas Boon
Na de recente fusie tussen VEA en IAB Nederland presenteert de nieuwe branchevereniging VIA vandaag zijn logo, huisstijl en website. De nieuwe merkidentiteit moet een nieuw tijdperk inluiden, van een branchevereniging 'die breder kijkt, denkt en werkt’.
Het logo is ontworpen door Jacques Koeweiden en Paul Postma en moet 'veerkracht en groei' symboliseren. Afgelopen november maakten VEA en IAB bekend samen verder te gaan onder de naam VIA. Wendy Pouw, directeur van VIA, zegt: 'De naam en het logo zijn verfrissend en staan symbool voor onze ambitie en visie dat verbinding de motor van vooruitgang is. VIA is het netwerk dat de hele marketingketen verbindt en waarin plaats is voor data, media, creatie en technologie - voor iedereen in de branche. Van CEO's tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame- en communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers.'
Marion Koopman (bestuursvoorzitter) vult aan: 'Nu het logo, de huisstijl en de website staan, zijn we klaar om onze ambitieuze plannen aan de markt te presenteren. Dit is een combinatie van het verder ontwikkelen en uitbouwen van de sterke activiteiten vanuit beide verenigingen en het ontplooien van nieuwe initiatieven. Dat doen we op inhoudelijk en menselijk vlak, samen met onze leden en het bestuur, dat zich gaat richten op zeven kernportefeuilles: strategie & consument, creativiteit, media & commerce, data, tech & privacy, next gen talent, business acceleration en communicatie. Ik heb er veel zin in.'
Bekijk de nieuwe website hier.
Beeld: het nieuwe logo van VIA.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers