VIA presenteert logo, huisstijl en website

VIA presenteert logo, huisstijl en website
  • Bureaus
  • 8 feb 2021 @ 09:21
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Communicatie

Na de recente fusie tussen VEA en IAB Nederland presenteert de nieuwe branchevereniging VIA vandaag zijn logo, huisstijl en website. De nieuwe merkidentiteit moet een nieuw tijdperk inluiden, van een branchevereniging 'die breder kijkt, denkt en werkt’.

Het logo is ontworpen door Jacques Koeweiden en Paul Postma en moet 'veerkracht en groei' symboliseren. Afgelopen november maakten VEA en IAB bekend samen verder te gaan onder de naam VIA. Wendy Pouw, directeur van VIA,  zegt: 'De naam en het logo zijn verfrissend en staan symbool voor onze ambitie en visie dat verbinding de motor van vooruitgang is. VIA is het netwerk dat de hele marketingketen verbindt en waarin plaats is voor data, media, creatie en technologie - voor iedereen in de branche. Van CEO's tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame- en communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers.'

Marion Koopman (bestuursvoorzitter) vult aan: 'Nu het logo, de huisstijl en de website staan, zijn we klaar om onze ambitieuze plannen aan de markt te presenteren. Dit is een combinatie van het verder ontwikkelen en uitbouwen van de sterke activiteiten vanuit beide verenigingen en het ontplooien van nieuwe initiatieven. Dat doen we op inhoudelijk en menselijk vlak, samen met onze leden en het bestuur, dat zich gaat richten op zeven kernportefeuilles: strategie & consument, creativiteit, media & commerce, data, tech & privacy, next gen talent, business acceleration en communicatie. Ik heb er veel zin in.'

Bekijk de nieuwe website hier.

Beeld: het nieuwe logo van VIA.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken