VIA presenteert logo, huisstijl en website
- Bureaus
- 8 feb 2021 @ 09:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Communicatie
- 8 feb 2021 @ 09:21
- Lucas Boon
Na de recente fusie tussen VEA en IAB Nederland presenteert de nieuwe branchevereniging VIA vandaag zijn logo, huisstijl en website. De nieuwe merkidentiteit moet een nieuw tijdperk inluiden, van een branchevereniging 'die breder kijkt, denkt en werkt’.
Het logo is ontworpen door Jacques Koeweiden en Paul Postma en moet 'veerkracht en groei' symboliseren. Afgelopen november maakten VEA en IAB bekend samen verder te gaan onder de naam VIA. Wendy Pouw, directeur van VIA, zegt: 'De naam en het logo zijn verfrissend en staan symbool voor onze ambitie en visie dat verbinding de motor van vooruitgang is. VIA is het netwerk dat de hele marketingketen verbindt en waarin plaats is voor data, media, creatie en technologie - voor iedereen in de branche. Van CEO's tot starters en van professionals werkzaam bij adverteerders, media-, reclame- en communicatiebureaus en ad-techplatformen tot exploitanten en uitgevers.'
Marion Koopman (bestuursvoorzitter) vult aan: 'Nu het logo, de huisstijl en de website staan, zijn we klaar om onze ambitieuze plannen aan de markt te presenteren. Dit is een combinatie van het verder ontwikkelen en uitbouwen van de sterke activiteiten vanuit beide verenigingen en het ontplooien van nieuwe initiatieven. Dat doen we op inhoudelijk en menselijk vlak, samen met onze leden en het bestuur, dat zich gaat richten op zeven kernportefeuilles: strategie & consument, creativiteit, media & commerce, data, tech & privacy, next gen talent, business acceleration en communicatie. Ik heb er veel zin in.'
Bekijk de nieuwe website hier.
Beeld: het nieuwe logo van VIA.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes