180 breidt 180 Content uit met RE-UP
- Bureaus
- 6 apr 2021 @ 11:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 apr 2021 @ 11:29
- Sjaak Hoogkamer
Reclamebureau 180 breidt de Content-tak uit met het team van internationaal social media mediabureau RE-UP dat succesvol is in de markt van luxe- en lifestyle merken.
Het RE-UP-team versterkt de gespecialiseerde 180 Content unit, naast de andere 180-specialisaties 180 Thinking, 180 Design en Brand Intelligence. Pierre Humeau en Laurent François, oprichters van RE-UP, gaan 180 Content leiden als Managing Partners en werken met klanten als Piaget, Hennessy, Dior, L'Oréal Professionnel Paris, Valentino Parfums, Fondation de la Haute Horlogerie en adidas, met een kantoor op het hoofdkantoor 180 Amsterdam en Parijs.
RE-UP werd in 2014 in Londen opgericht als een creatief bureau dat zich specialiseerde in social media en community-building binnen het segment van luxe merken.
Gevestigd in Amsterdam en Parijs onderscheidde het team zich volgens 180 met expertise door gebruik te maken van inzichten en opkomende trends, gevoed door social listening en communities, contentstrategie, contentproductie en amplificatie, met werk voor een aantal van 's werelds meest toonaangevende luxemerken.
Vuurkracht
Sander Volten Global CEO 180 kijkt met veel vertrouwen naar deze samenwerking: ‘RE-UP's creatieve vuurkracht, intelligente tools, kennis van influencing social marketing en snelle productievaardigheden zijn een briljante aanvulling en liften 180 Content naar het volgende niveau. In de afgelopen jaren hebben ze een stevige naam opgebouwd in de levendige ‘vertical’ van luxemerken in de beauty-, cosmetica- en mode-industrie. We zien ernaar uit om deze merken een nog bredere toegang te geven tot talent binnen het 180- ecosysteem via onze hubs in Los Angeles, New York, Amsterdam en het Midden-Oosten.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers