Debic: in goede handen
- Bureaus
- 28 mei 2021 @ 11:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 mei 2021 @ 11:26
- Lucas Boon
Zuivelmerk Debic (onderdeel van FrieslandCampina) lanceert een nieuwe internationale campagne genaamd 'In good hands'. De campagne is ontwikkeld door GUC Agency.
Lianne Boeljon Kaat, global communicatian manager bij FrieslandCampina, zegt: 'In de campagne spelen de handen van onze doelgroep -bakkers, patissiers en chef-koks- de hoofdrol. Dat wij ze met Debic 'een handje' helpen, spreekt voor zich. Het merk is in goede handen bij foodprofessionals en zij zijn in goede handen bij ons. Dát is onze boodschap.'
Doel van de campagne is om 'awareness en sales' te creëren voor de zuivelproducten van Debic. De campagne wordt in tien verschilende landen uitgerold, met een merkfilm en in print en social media. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing