Debic: in goede handen

Debic: in goede handen
  • Bureaus
  • 28 mei 2021 @ 11:26
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesFood

Zuivelmerk Debic (onderdeel van FrieslandCampina) lanceert een nieuwe internationale campagne genaamd 'In good hands'. De campagne is ontwikkeld door GUC Agency.

Lianne Boeljon Kaat, global communicatian manager bij FrieslandCampina, zegt: 'In de campagne spelen de handen van onze doelgroep -bakkers, patissiers en chef-koks- de hoofdrol. Dat wij ze met Debic 'een handje' helpen, spreekt voor zich. Het merk is in goede handen bij foodprofessionals en zij zijn in goede handen bij ons. Dát is onze boodschap.'

Doel van de campagne is om 'awareness en sales' te creëren voor de zuivelproducten van Debic. De campagne wordt in tien verschilende landen uitgerold, met een merkfilm en in print en social media. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken