Debic: in goede handen
- Bureaus
- 28 mei 2021 @ 11:26
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesFood
- 28 mei 2021 @ 11:26
- Lucas Boon
Zuivelmerk Debic (onderdeel van FrieslandCampina) lanceert een nieuwe internationale campagne genaamd 'In good hands'. De campagne is ontwikkeld door GUC Agency.
Lianne Boeljon Kaat, global communicatian manager bij FrieslandCampina, zegt: 'In de campagne spelen de handen van onze doelgroep -bakkers, patissiers en chef-koks- de hoofdrol. Dat wij ze met Debic 'een handje' helpen, spreekt voor zich. Het merk is in goede handen bij foodprofessionals en zij zijn in goede handen bij ons. Dát is onze boodschap.'
Doel van de campagne is om 'awareness en sales' te creëren voor de zuivelproducten van Debic. De campagne wordt in tien verschilende landen uitgerold, met een merkfilm en in print en social media. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Leescoalitie lanceert... 04-12-2024
- VluchtelingenWerk Nederland lanceert... 03-12-2024
- In memoriam Dennis Hamakers:... 03-12-2024
- Shortlist Gouden Zaag 2024 bekend02-12-2024
- ONVZ lanceert nieuwe merkcampagne 02-12-2024
- Aidsfonds lanceert de... 29-11-2024