PHNX FST: het alternatief voor Cannes Lions

PHNX FST: het alternatief voor Cannes Lions
  • Bureaus
  • 10 mei 2021 @ 09:15
  • 23871 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Evenement

Diverse Nederlandse branchepartijen presenteren PHNX FST, een fysiek reclamefestival dat van 8 tot 10 juli in Zeewolde plaatsvindt. Het festival dient als alternatief voor Cannes Lions, dat vanwege bekende redenen niet doorgaat.

Op een luxueuze camping in Zeewolde (Flevoland) kunnen vakgenoten elkaar drie dagen lang weer op een veilige manier ontmoeten en diverse inhoudelijke workshops en netwerkevenementen bijwonen, aldus de organisatie. PHNX FST is een hybride festival dat zowel online als offline plaatsvindt als onderdeel van de internationale PHNX Awards. Het nationale programmaonderdeel zal fysiek op de camping in Zeewolde gehouden worden, terwijl het internationale gedeelte, zoals de uitreiking van de PHNX Tribute Award, online plaatsvindt.

Het inhoudelijke programma wordt verzorgd door diverse Nederlandse branchepartijen, zoals BvA, VIA, DuPho, Dutch Digital Design, IAA, Jonge Honden, MWG, RAW en YIM.

Nieuwe contacten opdoen

Kyra Roest, organisator van PHNX FST, zegt: 'Na een jaar lang videocalls merken we dat vakgenoten elkaar weer in levende lijve willen ontmoeten. Op die behoefte speelt PHNX FST in: nieuwe contacten opdoen, gelijkgestemden of juist tegenpolen ontmoeten én samen Nederlandse creativiteit naar een hoger plan tillen.'

Inschrijven kan hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken