Campagne Ruimer Wonen van Florius

Campagne Ruimer Wonen van Florius
  • Bureaus
  • 13 okt 2021 @ 11:29
  • 5541 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Florius wil als hypotheekverstrekker laten zien dat er meerdere wegen zijn die naar ieders ideale woonplan leiden. Ook als het ruimer wonen betreft. In een nieuwe, brede campagne, gemaakt door Being There, laat Florius potentiële en bestaande klanten anders naar hun volgende of eigen huis kijken.

De mogelijkheden zijn volgens Florius legio: van een uitbouw, een opbouw, een muur eruit of juist een muur erin.

Want ruimte is volgens Florius méér dan vierkante meters. Maarten Timmers, hoofd Customer Experience: ‘De meeste mensen herkennen dat wel, er is ook zoiets als gevoelsoppervlakte. Daarmee willen we huizenzoekers en –bezitters inspireren. Een bescheiden huis met een grote tuin, weg uit de Randstad en daar meer ruimte voor hetzelfde geld. Of de ruimtes in je huis beter benutten; van een rommelzolder kun je een thuiskantoor maken en van een garage misschien een oefenruimte.’

Het thema is volgens Timmers uitgewerkt naar een campagne die met een optimistische toon consumenten stimuleert om te kijken naar de mogelijkheden van hun nieuwe huis met video’s, radio, Insta Stories, online display en conversie gedreven social assets.

Voor hypotheekadviseurs is een podcast ontwikkeld om hen te helpen met zoeken naar de financiële ruimte in woonplannen, ook bij niet standaard hypotheek-aanvragen. Bovendien is er voor klanten van Florius een inspiratieplatform ontwikkeld om het maximale uit de ruimte van hun huidige huis te laten halen.

Credits

•          Opdrachtgever: Florius

•          Verantwoordelijk bij klant: Maarten Timmers, Lieke Maalderink, Monique Verkaik.

•          Concept, strategie en productie: Being There

•          Creatie: Bart Heijboer, Isi Merckx, Elwin Kennis

•          Strategie: Edward Stolze

•          Account: Jeroen Konings

•          Producer: Britt van de Vlag

•          Media: Mediacom / Storm

•          Productie: FFWD Amsterdam

•          Audio: MOST



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken