PUMA kiest voor nieuwe PR agency voor Performance tak

- 11 okt 2021 @ 09:40
- Ryan Baij
Publicis Groupe gaat voor Puma de performance activiteiten in de Benelux doen. De samenwerking tussen de partijen is van start gegaan met de ‘Puma Workout Week’.
De Puma Workout Week is van start gegaan om de lancering van Puma’s Pure XT Line te promoten. heeft Publicis een viertal influencers ingezet. Zij plaatsen persoonlijke workout video’s op hun social media kanalen. Dezelfde workouts werden door OneFit exclusief aangeboden aan hun members, evenals een kortingscode voor de Pure XT Line.
Matthijs Boesten, Head of Marketing bij Puma is blij met de samenwerking: ‘Naast de expertise op het gebied van PR, biedt Publicis Groupe een geïntegreerde aanpak vanuit data waar ook Puma’s influencer strategy een onderdeel van is. Wij hebben het vertrouwen samen prachtige resultaten te behalen.’
Ook Miriam van Dijk, Account Lead bij Publicis Groupe, kijkt uit naar een mooie toekomst: ‘PUMA is een merk dat staat voor een gezonde lifestyle. De producten, de mensen en het merk maken dat we super enthousiast zijn om Puma verder te brengen in de Benelux.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw verkeersbord vraagt aandacht... 30-05-2023
- Effie Awards introduceert... 30-05-2023
- Nieuwe merkstrategie en -identiteit... 30-05-2023
- [branded content] Squla focust op... 30-05-2023
- Jonge creatieven bepleiten trein... 30-05-2023
- Being There organiseert Insight... 28-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres