Strato denkt en doet

Strato denkt en doet
  • Bureaus
  • 18 feb 2022 @ 10:41
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met een nieuwe tv-spot zet Strato zijn huidige tv-campagne ‘Gedacht. Gedaan.’ voort. Het project werd opnieuw begeleid door het Berlijnse reclamebureau Try No Agency (TNA) dat ook voor de eerdere spots in de campagne verantwoordelijk was.

In de commercial van 20 seconden wordt getoond hoe de hoofdpersonen met de webhoster voordelig en eenvoudig een website maken. Daarnaast zijn er meerdere korte spots, waarin diverse andere producten en use-cases worden getoond. De campagne is in februari op de grote commerciële televisiezenders en YouTube te zien.

‘De eenvoud van onze producten staat voorop in onze nieuwe spot - ook omdat dit een strategische kernwaarde is van ons merk,’ legt Claudia Frese, CEO van Strato uit. ‘De spot bekrachtigt dat niemand een professional hoeft te zijn om een website of webshop te bouwen. Onze producten en diensten zijn gebruiksvriendelijk en maken het bouwen van een eigen website ook enorm gemakkelijk voor klanten die geen ervaren internetgebruikers zijn.’

De spot draait om de eigenaar van een gitaarwinkel en zijn dochter: zij is thuis in de online wereld en weet daarom precies hoe haar vader de gitaren uit zijn winkel op internet kan zetten.

Credits:

•          Strategie en creatie: Try No Agency

•          Regie: Jan Eric Hühn / Hometown

•          Camera: Alex Schuchmann / Hometown

•          Productie: IT'S US Media

•          Acteurs: Sky Andromika (vader), Carlotta Pollmann (dochter), Liad Shulrufer (klant)

•          Mediaplanning en inkoop advertentieruimte: inhouse-bureau A1 in samenwerking met OMD

•          Projectleiding Strato: Katharina Oriefe-Briand (hoofd marketing)

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken