Hallmark kiest voor MissPublicity
- Bureaus
- 1 mrt 2022 @ 09:10
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 1 mrt 2022 @ 09:10
- Nanny Kuilboer
Het internationale wenskaarten- en cadeaumerk Hallmark lanceerde in 2021 het nieuwe campagneconcept ‘Liefde voor het moment’. Marketing- & PR-bureau MissPublicity is verantwoordelijk voor de PR-campagne in 2022.
Na een pitch viel de keuze van Hallmark op marketing- & PR-bureau MissPublicity. Jan Willem Koch, Algemeen Directeur Hallmark: ‘Opgestroopte zijden hemdsmouwen, altijd en overal, we want to tell your story. Dit gecombineerd met een dosis Rotterdamse nuchterheid zien wij als de perfecte match voor Hallmark. We kijken er enorm naar uit om samen met MissPublicity waardevolle relaties te versterken en meer liefdevolle momenten de aandacht te geven die ze verdienen.’
Over Hallmark
Hallmark is in 1910 opgericht door de 18-jarige Amerikaan Joyce C. Hall uit de overtuiging dat mensen een diepgeworteld verlangen hebben naar echte sociale contacten en hij zag de wenskaart als het ideale middel om daar invulling aan te geven. Die boodschap bracht hij over op drogisterijen en cadeauwinkels en daarmee verkocht hij in rap tempo zijn schoenendozen vol wenskaarten. Ruim een eeuw later is Hallmark een internationaal merk van wenskaarten tot cadeauartikelen. Hallmark is vertegenwoordigd in meer dan 100 landen en in ruim 30 talen, heeft tv-zenders in de VS en is eigenaar van het merk Crayola, vooral bekend van de kleurpotloden.
Over MissPublicity
Het van oorsprong Rotterdamse MissPublicity heeft ook vestigingen in Amsterdam en Antwerpen. Het marketing- en PR-bureau werkt voor merken als Union Bikes, Libbey, Wilkinson en Diergaarde Blijdorp.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers