Hallmark kiest voor MissPublicity
- Bureaus
- 1 mrt 2022 @ 09:10
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 1 mrt 2022 @ 09:10
- Nanny Kuilboer
Het internationale wenskaarten- en cadeaumerk Hallmark lanceerde in 2021 het nieuwe campagneconcept ‘Liefde voor het moment’. Marketing- & PR-bureau MissPublicity is verantwoordelijk voor de PR-campagne in 2022.
Na een pitch viel de keuze van Hallmark op marketing- & PR-bureau MissPublicity. Jan Willem Koch, Algemeen Directeur Hallmark: ‘Opgestroopte zijden hemdsmouwen, altijd en overal, we want to tell your story. Dit gecombineerd met een dosis Rotterdamse nuchterheid zien wij als de perfecte match voor Hallmark. We kijken er enorm naar uit om samen met MissPublicity waardevolle relaties te versterken en meer liefdevolle momenten de aandacht te geven die ze verdienen.’
Over Hallmark
Hallmark is in 1910 opgericht door de 18-jarige Amerikaan Joyce C. Hall uit de overtuiging dat mensen een diepgeworteld verlangen hebben naar echte sociale contacten en hij zag de wenskaart als het ideale middel om daar invulling aan te geven. Die boodschap bracht hij over op drogisterijen en cadeauwinkels en daarmee verkocht hij in rap tempo zijn schoenendozen vol wenskaarten. Ruim een eeuw later is Hallmark een internationaal merk van wenskaarten tot cadeauartikelen. Hallmark is vertegenwoordigd in meer dan 100 landen en in ruim 30 talen, heeft tv-zenders in de VS en is eigenaar van het merk Crayola, vooral bekend van de kleurpotloden.
Over MissPublicity
Het van oorsprong Rotterdamse MissPublicity heeft ook vestigingen in Amsterdam en Antwerpen. Het marketing- en PR-bureau werkt voor merken als Union Bikes, Libbey, Wilkinson en Diergaarde Blijdorp.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing