Hallmark kiest voor MissPublicity

Hallmark kiest voor MissPublicity
  • Bureaus
  • 1 mrt 2022 @ 09:10
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Het internationale wenskaarten- en cadeaumerk Hallmark lanceerde in 2021 het nieuwe campagneconcept ‘Liefde voor het moment’. Marketing- & PR-bureau MissPublicity is verantwoordelijk voor de PR-campagne in 2022.

Na een pitch viel de keuze van Hallmark op marketing- & PR-bureau MissPublicity. Jan Willem Koch, Algemeen Directeur Hallmark: ‘Opgestroopte zijden hemdsmouwen, altijd en overal, we want to tell your story. Dit gecombineerd met een dosis Rotterdamse nuchterheid zien wij als de perfecte match voor Hallmark. We kijken er enorm naar uit om samen met MissPublicity waardevolle relaties te versterken en meer liefdevolle momenten de aandacht te geven die ze verdienen.’

Over Hallmark
Hallmark is in 1910 opgericht door de 18-jarige Amerikaan Joyce C. Hall uit de overtuiging dat mensen een diepgeworteld verlangen hebben naar echte sociale contacten en hij zag de wenskaart als het ideale middel om daar invulling aan te geven. Die boodschap bracht hij over op drogisterijen en cadeauwinkels en daarmee verkocht hij in rap tempo zijn schoenendozen vol wenskaarten. Ruim een eeuw later is Hallmark een internationaal merk van wenskaarten tot cadeauartikelen. Hallmark is vertegenwoordigd in meer dan 100 landen en in ruim 30 talen, heeft tv-zenders in de VS en is eigenaar van het merk Crayola, vooral bekend van de kleurpotloden.

Over MissPublicity
Het van oorsprong Rotterdamse MissPublicity heeft ook vestigingen in Amsterdam en Antwerpen. Het marketing- en PR-bureau werkt voor merken als Union Bikes, Libbey, Wilkinson en Diergaarde Blijdorp.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken