Bel Group kiest Endeavour voor influencer marketing

Bel Group kiest Endeavour voor influencer marketing
  • Bureaus
  • 12 apr 2022 @ 08:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Zuivelproducent Bel Groep, bekend van kaasmerken Boursin, La Vache qui rit, Babybel en Nurishh, heeft voor Endeavour gekozen als influencer marketing agency.

Het bureau gaat Bel Group op zowel strategisch als uitvoerend niveau adviseren. Strategy Director John Meulemans licht toe: ‘De producten van Bel Group hebben echte merkfans en lenen zich voor prachtige storytelling en inspiratie in de keuken. Ons trackrecord op influencer marketing, ervaring binnen FMCG én social media expertise waren voor Bel Group doorslaggevend om te kiezen voor Endeavour.’ Inmiddels is het eerste always-on influencer programma voor Boursin, waarbij meerdere influencers het hele jaar door het merk onder de aandacht brengen, van start gegaan.

Bel Group startte 2022 met een nieuwe communicatieaanpak waarvan de strategische inzet van influencer marketing een belangrijk onderdeel is. Marketing Manager Lotte Kooij-Oldemaat van Bel Group: ‘Vooral de strategische aanpak van Endeavour spreekt ons aan. Alle campagnes worden van A tot Z uitgewerkt tot een always-on laag die het budget optimaal benut. We verwachten veel van de samenwerking!’

Het Influencer & Social team van Endeavour stond voor de samenvoeging van verschillende bedrijven bekend als influencer agency 3sixtyfive.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken