Het PR Bureau neemt digitaal creatief bureau Likefriends over
- Bureaus
- 8 sep 2022 @ 09:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 sep 2022 @ 09:00
- Michiel van Zaane
HPB | Het PR Bureau neemt het digitaal creatief bureau Likefriends over. Oprichter Stef de Jong (36) treedt per direct toe als partner bij HPB. Hij vervult de rol van Chief Creative Officer.
De motion studio van Likefriends, waar nu vijf specialisten werken op het gebied van digital branding, social media en content creatie, wordt opgenomen in het vernieuwde creatieve dienstenaanbod van HPB. Met de overname verdubbelt HPB I Het PR Bureau het creatief strategische team, dat nu uit 12 specialisten bestaat, op een totaal van 45 medewerkers. Een nieuwe fase voor het full service PR agency om merken en organisaties te helpen groeien tot de leiders van morgen is hiermee gestart.
Uitbreiding aanbod en services
Jacqueline Bosselaar, CEO en founder HPB: ‘Met de overname komen we tegemoet aan de toenemende vraag van klanten op creatief digitaal gebied. Met behulp van de motion studio voor social media kunnen we pr-strategieën en concepten veel meer tot leven brengen. Denk aan redactionele en creatieve social media posts zoals Instagram Stories en Reels, moving tutorials, motion branding, merkintroducties, campagnes en alle vormen van branded content zoals podcasts. Ze zijn onlosmakelijk verbonden met moderne public relations. Wij zetten ze in om de impact en het bereik van earned marketing te vergroten. Belangrijk voor onze klanten in deze tijd waarin de shift naar web3 plaatsvindt.’
Stef de Jong: ‘Likefriends heeft de afgelopen tien jaar zowel nationaal als internationaal creatieve campagnes uitgerold waarbij interactie en empathie voor mens en maatschappij centraal stonden. Deze zienswijze sluit enorm aan bij de visie van HPB - dat streeft naar het toevoegen van werkelijke waarde aan het leven van mensen op basis van Facts, Attention, Meaning en Earned. Door deze samenwerking komen pr-specialisten, strategen, creatieven en contentmakers bij elkaar, waarmee we direct de invloed van ons werk vergroten.’
Foto: Meggie van Dooren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers