Directeur Scheepvaartmuseum juicht te vroeg
- Bureaus
- 15 nov 2022 @ 07:44
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 15 nov 2022 @ 07:44
- Michiel van Zaane
Het Scheepvaartmuseum is dit jaar genomineerd voor de Vriendenloterij Museumprijs 2022 Om dat te vieren liet directeur Michael Huijser alvast een al dan niet voorbarige tatoeage zetten.
Het Scheepvaartmuseum is één van de drie kanshebbers op de Museumprijs 2022. Het museum, dat in het bezit is van een van de grootste maritieme collecties ter wereld, kan met de publieksprijs 100.000 euro winnen. Om de prijs binnen te slepen is Het Scheepvaartmuseum een campagne gestart waarin ze enthousiast de nominatie aankondigt.
In een video die rondgaat op social media laat Michael Huijser, directeur van Het Scheepvaartmuseum, een tattoo zetten die hij trots laat zien aan zijn collega’s, die hem vervolgens erop wijzen dat ze alleen nog maar genomineerd zijn.
‘Voor de campagne haalden we inspiratie uit de diepgaande passie van voetbalsupporters, die bij het begin van de competitie alvast uit enthousiasme een overwinningstattoo laten zetten’ zegt Timon Zijderlaan, lead creative bij Neew. Een tatoeage neem je vaak als herinnering, uit trots en zijn vaak iconen uit de maritieme wereld. De nieuwe tattoo van Michael is daar een voorbeeld van.’
De campagne komt verder tot leven in out of home rondom het museum, waar de directeur trots met zijn nieuwe tatoeage poseert. Verder worden ook plaktattoos verspreid in de buurt, in het museum en onder partners. Op vertoon van een scheepvaarttattoo krijg je gratis toegang tot het museum.
De campagne duurt tot en met 27 november.
Credits:
Bureau:Neew
Creatives: Timon Zijderlaan & Charlotte Verweij
Productiemaatschappij: Frequin Producties
Verantwoordelijk bij klant: Marleen Smit
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing