Bolt en Inner Circle stimuleren zelfliefde met nieuwe Valentijnsdagcampagne
- Bureaus
- 10 feb 2023 @ 08:39
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieCommunicatie
- 10 feb 2023 @ 08:39
- Peter van Woensel Kooy
Van oudsher wordt op Valentijnsdag aanstaande dinsdag de liefde gevierd met partner of (beoogde) date. Maar hoe vaak nemen we 'de belangrijkste persoon' in ons leven op date, vragen datingapp Inner Circle en mobiliteitsplatform Bolt zich af. Dat ben je namelijk zelf.
De twee partijen vinden bijpassende 'zelfliefde' belangrijk en om deze te stimuleren slaan ze de handen ineen met de campagne ‘Date jezelf’. Weer eens iets anders...
Date voor één
Het mobiliteitsplatform en de datingapp stimuleren singles om tijdens Valentijnsdag op date te gaan met zichzelf. Zo krijgen gebruikers van zowel de Bolt- als Inner Circle-app komende week 14 procent korting op hun rit met een Bolt-taxi, als zij met zichzelf op date gaan. Deelnemers maken bovendien kans op een ‘zelfliefde-pakket' ter waarde van €300. Ten slotte ontvangen Inner Circle-gebruikers 50 procent korting op hun eerste rit bij Bolt in februari 2023.
Crystal Cansdale, Hoofd Communicatie van Inner Circle legt uit waarom zelfliefde volgens haar zo belangrijk is op deze dag: 'Misschien vinden mensen het vreemd dat we als datingapp mensen aanmoedigen om met zichzelf op date te gaan tijdens Valentijnsdag, in plaats van met anderen. Maar een dag in het jaar moet er niet voor zorgen dat singles zich eenzaam voelen of druk ervaren om een relatie aan te gaan. Het kan namelijk ook een dag zijn om liefde in al haar vormen te vieren. Geef jezelf wat extra liefde en aandacht, zodat je je datingreis op een nog optimistischere manier kan voortzetten.'
Lars Speekenbrink, Country Manager bij Bolt Nederland over de samenwerking: 'De samenwerking tussen Bolt en Inner Circle is een goede match omdat Inner Circle hun gebruikers stimuleert op echte dates te gaan. Dit sluit aan bij Bolt, omdat onze taxidiensten een betaalbare, comfortabele, handige en veilige manier bieden om erop uit te gaan met jezelf.'
(PvWK, foto: Inner Circle)
Over Bolt
'Bolt is de Europese super-app met een missie om stedelijke mobiliteit betaalbaarder, veiliger en duurzamer te maken. Bolt heeft meer dan 100 miljoen klanten in 45 landen en is actief in meer dan 500 steden in Europa en Afrika. Het bedrijf wil de overgang van autobezit naar gedeelde mobiliteit versnellen door betere alternatieven te bieden, waaronder het taxiplatform, gedeelde auto's, e-bikes en e-steps, en maaltijd- en boodschappenbezorging.'
(bron: Bolt)
Over Inner Circle
'Inner Circle is een hoogwaardige dating-app. Gemaakt vanuit de overtuiging dat kwaliteit beter is dan kwantiteit, de app durft singles tot nu toe beter te daten. 5 miljoen door carrière gedreven singles - uit alle lagen van de bevolking - in 66 steden in 29 landen vormen de Inner Circle-gemeenschap. Het team achter de app screent elk profiel op veiligheid, inspanning en mentaliteit, zodat leden alleen rijke profielen zien van mensen met wie ze eigenlijk op een date willen gaan. Leden worden vervolgens aangemoedigd om elkaar te ontmoeten via de app, op unieke Inner Circle-evenementen en in het echte leven. Het onafhankelijke, bootstrap-techbedrijf werd in 2012 in Amsterdam opgericht en is uitgegroeid tot een van de snelst groeiende bedrijven in Europa in de FT 1000 2021-lijst. Om op de hoogte te blijven van alles wat Inner Circle te bieden heeft, bezoek je about.theinnercircle.co/news of volg je het merk op Instagram @innercircleco.'
(bron: Inner Circle)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- merk
- datum
- Crystal Cansdale
- Valentijn
- Inner Circle
- liefde
- Lars Speekenbrink
- Bolt
- selflove
- 14 februatri
- marketing
- zelfliefde
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Roorda wordt strategisch... 10-02-2025
- Patrick Molleman vertrekt bij OMG10-02-2025
- De Superbowl-commercial top 5... 10-02-2025
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en... 10-02-2025
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky 07-02-2025
- Vogelbescherming Nederland: luister... 07-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day