Lemon start samenwerking met tado
- Bureaus
- 25 apr 2023 @ 08:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 apr 2023 @ 08:27
- Sjaak Hoogkamer
Lemon Scented Tea gaat samen met mediabureau Brandwebbing en medianetwerk Local Planet een samenwerking aan met tado, producent van slimme thermostaten.
Het Duitse merk uit München heeft de afgelopen tien jaar een aanzienlijk marktaandeel veroverd in de markt voor slimme verwarming en koeling.
De volgende stap is slagen in hun missie: mensen in heel Europa helpen hun energieverbruik te verminderen. De focus ligt op de Duitse, Britse en Nederlandse markt.
Verwarming en warmwaterverbruik zorgen samen voor 79% van het energieverbruik van een Europese woning. Tado helpt klanten naar eigen zeggen ‘gemiddeld 22% te besparen op hun energierekening door intelligente algoritmes en functies zoals Open-Window-Detectie.’
Björn Kräse, hoofd marketing, tado: ‘We werken samen met Lemon en Brandwebbing omdat zij onze uitdaging begrepen en dit creatief krachtig kunnen vertalen door de hele customer journey. Het internationale Lemon team is open, ervaren en toegewijd. Met sterke krachten in verschillende markten. Dat resoneert sterk met onze eigen ambities om grootschalige ondersteuning te bieden tijdens de energiecrisis.’
Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea: ‘Het is een geweldig product dat zich al bewezen heeft en vandaag de dag super relevant is. Het bespaart mensen hoge energiekosten, maar het is ook goed voor het klimaat. Win-win. Voor ons natuurlijk ook: de internationale ambities van tado sluiten naadloos aan bij onze groeiende internationale Lemon gemeenschap. Het is een samenwerking waar we heel tevreden over zijn.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing