Lemon start samenwerking met tado

Lemon start samenwerking met tado
  • Bureaus
  • 25 apr 2023 @ 08:27
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Lemon Scented Tea gaat samen met mediabureau Brandwebbing en medianetwerk Local Planet een samenwerking aan met tado, producent van slimme thermostaten.

Het Duitse merk uit München heeft de afgelopen tien jaar een aanzienlijk marktaandeel veroverd in de markt voor slimme verwarming en koeling.

De volgende stap is slagen in hun missie: mensen in heel Europa helpen hun energieverbruik te verminderen. De focus ligt op de Duitse, Britse en Nederlandse markt.

Verwarming en warmwaterverbruik zorgen samen voor 79% van het energieverbruik van een Europese woning. Tado helpt klanten naar eigen zeggen ‘gemiddeld 22% te besparen op hun energierekening door intelligente algoritmes en functies zoals Open-Window-Detectie.’

Björn Kräse, hoofd marketing, tado: ‘We werken samen met Lemon en Brandwebbing omdat zij onze uitdaging begrepen en dit creatief krachtig kunnen vertalen door de hele customer journey. Het internationale Lemon team is open, ervaren en toegewijd. Met sterke krachten in verschillende markten. Dat resoneert sterk met onze eigen ambities om grootschalige ondersteuning te bieden tijdens de energiecrisis.’

Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea: ‘Het is een geweldig product dat zich al bewezen heeft en vandaag de dag super relevant is. Het bespaart mensen hoge energiekosten, maar het is ook goed voor het klimaat. Win-win. Voor ons natuurlijk ook: de internationale ambities van tado sluiten naadloos aan bij onze groeiende internationale Lemon gemeenschap. Het is een samenwerking waar we heel tevreden over zijn.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken