KPMG kiest Team Lewis als corporate communicatiepartner

- Bureaus
- 31 mei 2023 @ 10:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 mei 2023 @ 10:18
- Michiel van Zaane
Team Lewis is de nieuwe corporate communicatiepartner van KPMG. Het consultancykantoor koos na een pitch voor Team Lewis. Het PR- en marketingbureau gaat daarnaast aan de slag om KPMG te profileren als expert op het gebied van milieu, maatschappij en bestuur (ESG).
De samenwerking bestaat naast strategisch communicatieadvies en PR-activiteiten uit ondersteuning op het gebied van contentcreatie en employer branding. Team Lewis helpt het consultancybureau bij het vinden en noteren van de belangrijkste bevindingen uit onderzoeken en het overbrengen van deze inzichten naar de media. Het bureau helpt ook bij de uitrol van marketingcampagnes. Een recent voorbeeld hiervan is een bewustwordingscampagne om meer bekendheid te genereren voor het Jan Hommen Scholarship voor studenten, door de inzet van social content en advertising op social media.
Silvia Pilger, woordvoerder van KPMG Nederland, is blij met de samenwerking: ‘Team Lewis helpt ons om de deskundigheid van onze medewerkers voor een groot publiek zichtbaar te maken. In onze samenwerking lijkt het al alsof we een paar collega’s aan ons eigen team hebben kunnen toevoegen. Team Lewis staat altijd klaar om te helpen met het positioneren van KPMG als een deskundige organisatie en partner op het gebied van mens, milieu en maatschappij.’
Vera Kops, Vice President Benelux bij Team Lewis: ‘We zijn enorm trots dat we een grote naam als KPMG mogen toevoegen aan ons portfolio. Met een bredere ESG-kennis en -kunde speelt KPMG in op een urgente behoefte van transparantie, en de verantwoordelijkheid die bedrijven op dit gebied moeten nemen. Ook bij Team Lewis geloven we sterk in de essentiële toevoeging van ESG op onze strategie en de aanpak van de campagnes die we uitrollen. Op dit vlak zien we dan ook een mooie match met KPMG. Daarnaast sturen we aan op een persoonlijke benadering door gezicht te geven aan het merk. Hiermee kunnen we experts profileren in de markt om zo de ESG-ambitie te verwezenlijken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management