School voor leiderschap THNK vindt het hoog tijd voor ander leiderschap

- Bureaus
- 6 jun 2023 @ 15:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 jun 2023 @ 15:08
- Michiel van Zaane
School voor leiderschap THNK vindt dat de wereld toe is aan nieuw leiderschap: menselijk en verantwoordelijk. In een nieuwe, samen met Dawn, a Springbok Agency ontwikkelde campagne staat dit nieuwe leiderschap centraal.
Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s, volgens THNK. Scheldkanonnades achter gesloten deuren, slechte geheugens, grenzen overschrijden en ruimteraketten financieren van lage lonen, om maar wat voorbeelden te noemen. Een leider die luistert, die gedreven is door waarden en die de kracht van sympathie begrijpt, dat is een aantal van de ideeën die THNK heeft over leiderschap. In de campagne zet THNK haar visie uiteen in bite-sized uitingen waarin belangrijke thema’s worden behandeld, zoals diversiteit, emotionele openheid en purpose.
In de uitingen lezen we over THNK’s nieuwe leiderschap en krijgen we een kijkje in het hoofd van slechte leiders. De ‘toxic leaders’ zijn gemaakt met behulp AI en zijn geïnspireerd op beroemde en stereotiepe leiders.
‘Wij bij THNK vinden dat het tijd is voor een nieuw soort leiderschap: menselijk en verantwoordelijk’ zegt Wouter Koetzier, partner bij THNK. ‘Zo ontwikkelen wij leiderschap dat ons gaat leiden naar een betere toekomst voor iedereen.’
Maarten Gooskens, copywriter bij Dawn/Springbok: ‘De wereld van leiderschap is turbulent, en je merkt dat er grote behoefte is om af te wijken van de norm. THNK durft dat aan.’
De campagne is te zien in print, online, op sociale media en OOH.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management