School voor leiderschap THNK vindt het hoog tijd voor ander leiderschap

School voor leiderschap THNK vindt het hoog tijd voor ander leiderschap
  • Bureaus
  • 6 jun 2023 @ 15:08
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

School voor leiderschap THNK vindt dat de wereld toe is aan nieuw leiderschap: menselijk en verantwoordelijk. In een nieuwe, samen met Dawn, a Springbok Agency ontwikkelde campagne staat dit nieuwe leiderschap centraal.

Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s, volgens THNK. Scheldkanonnades achter gesloten deuren, slechte geheugens, grenzen overschrijden en ruimteraketten financieren van lage lonen, om maar wat voorbeelden te noemen. Een leider die luistert, die gedreven is door waarden en die de kracht van sympathie begrijpt, dat is een aantal van de ideeën die THNK heeft over leiderschap. In de campagne zet THNK haar visie uiteen in bite-sized uitingen waarin belangrijke thema’s worden behandeld, zoals diversiteit, emotionele openheid en purpose.

In de uitingen lezen we over THNK’s nieuwe leiderschap en krijgen we een kijkje in het hoofd van slechte leiders. De ‘toxic leaders’ zijn gemaakt met behulp AI en zijn geïnspireerd op beroemde en stereotiepe leiders.

‘Wij bij THNK vinden dat het tijd is voor een nieuw soort leiderschap: menselijk en verantwoordelijk’ zegt Wouter Koetzier, partner bij THNK. ‘Zo ontwikkelen wij leiderschap dat ons gaat leiden naar een betere toekomst voor iedereen.’

Maarten Gooskens, copywriter bij Dawn/Springbok: ‘De wereld van leiderschap is turbulent, en je merkt dat er grote behoefte is om af te wijken van de norm. THNK durft dat aan.’

De campagne is te zien in print, online, op sociale media en OOH.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken