Mr Fox nieuwe bureau voor verzendplatform Wuunder

Mr Fox nieuwe bureau voor verzendplatform Wuunder
  • Bureaus
  • 5 dec 2023 @ 08:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Online verzendplatform Wuunder heeft Mr Fox geselecteerd als strategisch-creatieve partner. Het bureau ondersteunt het B2B merk bij de (internationale) groei van het merk.

Naast het aanscherpen van de merkstrategie gaat Mr Fox ook productcampagnes ontwikkelen. De eerste hiervan, voor PuzzlPack, is in november gelanceerd.

 Jeroen Gehlen, medeoprichter van Wuunder: ‘We hebben als bedrijf een belangrijke missie - ervoor zorgen dat onze klanten kunnen profiteren van de meest persoonlijke, milieuvriendelijke en kostenefficiënte manier voor het verzenden en ontvangen van producten. Het is een continue uitdaging om dat als merk op een relevante manier uit te dragen. Mr Fox is vanwege hun internationale ervaring en B2B kennis dan ook de juiste partner.’

 ‘De meest duurzame logistieke dienstverlener van Europa worden, dat is de langetermijnvisie van Wuunder,’ aldus Jaap van Oirschot, strategy director van Mr Fox. ‘Dat vraagt om een merkaanpak waarbij het volledige merkpotentieel benut wordt, iets wat centraal staat in onze denk- en werkwijze. We kijken ernaar uit om de onderscheidende, duurzame propositie van het merk aan te scherpen en tot leven te brengen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken