Museon-Omniversum kiest voor Gardeners

 Museon-Omniversum kiest voor Gardeners
  • Bureaus
  • 24 jan 2024 @ 11:12
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De gedeelde visie - om met de power of positivity de wereld te inspireren het goede te doen - was volgens Gardeners doorslaggevend.

Museon-Omniversum staat tegenwoordig bekend als het museum met een rijke collectie en grootbeeldfilmtheater. In de afgelopen tijd is er veel in beweging gekomen, te beginnen met de fusie van het wetenschappelijk museum Museon en koepeltheater Omniversum. Om het nieuwe Museon-Omniversum intern en extern over de bühne te krijgen, werd een pitch uitgezet bij drie bureaus voor een merkcampagne in 2024. Gardeners kwam als winnaar uit de bus. Gardeners is inmiddels aan de slag met de merk- en impactstrategie. Daarna wordt er een campagne ontwikkeld die in mei 2024 live gaat.

Soraia Rodrigues, hoofd Marketing, Communicatie & Sales Museon-Omniversum: ‘We hebben gekozen voor Gardeners na een sterke strategische pitch én omdat het een gelijkgestemde partij is. Impact maken is waar het bij ons en hen om gaat!”

Museon-Omniversum werkt aan een beter leven door zich in te spannen om onze planeet te beschermen en met respect om te gaan met alles en iedereen die daarop leeft. Door de collectie vol verhalen en kennis, en de impactvolle, visuele beleving van het grootbeeldfilmtheater laat het museum naar eigen zeggen ‘zien hoe mooi de wereld is en hoe alles met elkaar samenhangt.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken