Stage Entertainment Nederland vernieuwt samenwerking met Mindshare

Stage Entertainment Nederland vernieuwt samenwerking met Mindshare
  • Bureaus
  • 29 feb 2024 @ 13:07
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Mindshare is na een pitch opnieuw gekozen tot mediabureau van Stage Entertainment Nederland. De samenwerking omvat de brand to demand mediastrategie, -planning van de grote langlopende producties van de musicalproducent.

Walter Drenth, Managing Director Stage Entertainment Nederland: ‘De innovatieve aanpak en creatieve toewijding van het team van Mindshare hebben ons overtuigd om de samenwerking met Mindshare te vernieuwen. Mindshare is bekend met de theatersector, onze dynamiek, de doelgroepen en de behoefte om in te kunnen spelen op actuele trends in de markt. We kijken dan ook enorm uit naar de continuering van onze samenwerking'.

Atva van Zanten, CEO Mindshare Nederland, voegt toe: 'Het winnen van een pitch van een bestaande klant voelt als een waardering voor het werk dat er de afgelopen jaren is verzet. Het vuur brandt nog onverminderd hard om de producties van Stage Entertainment een effectief (media) podium te geven met als doel een positieve boost voor de ticketsalesdoelstellingen.'

Foto: De cast van de musical Frozen. ©Stage Entertainment Nederland.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken