Vijfde ‘Komt goed’- campagne: piranha’s en brandend touw

- Bureaus
- 21 mei 2024 @ 07:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 mei 2024 @ 07:00
- Michiel van Zaane
Op 20 mei is de nieuwe campagne van Centraal Beheer gestart: ‘Je geld laten groeien? Komt goed.’ In de TVC mijmert een illusionist over wat hij met zijn geld gaat doen terwijl hij ondersteboven aan een brandend touw boven een bak piranha’s hangt.
Het is de vijfde campagne in de ‘Komt goed’- reeks, die is ontwikkeld door DDB Amsterdam. Met deze campagne positioneert Centraal Beheer zich steviger als brede dienstverlener waar je naast verzekeringen ook terecht kunt voor financiële oplossingen, zoals sparen en beleggen.
Pieter van der Krol, manager Merk & Marketingcommunicatie bij Centraal Beheer: ‘Iedereen kent Centraal Beheer als verzekeraar, mede dankzij de iconische ‘Even Apeldoorn bellen’-campagnes die we al 38 jaar voeren. Maar nog niet iedereen weet dat je ook bij ons terecht kunt voor financiële oplossingen. Met deze ‘Komt goed’-campagne willen we Nederland vertellen dat je ook voor een goede spaar- en beleggingsrekening even Apeldoorn kunt bellen. Natuurlijk ervaar je in deze commercial de knipoog die je van ons gewend bent.’
De geïntegreerde campagne bestaat uit een televisie- en radiocommercial, online video’s, display banners en een homepage takeover. Ook is er native social content ontwikkeld waarin de illusionisten de hoofdrol spelen.
Credits:
Opdrachtgever: Centraal Beheer
Contactpersonen Centraal Beheer: Peggy Spaapen, Pieter van der Krol, Evelien Schenkkan, Annemieke Wanningen, Ferdinand Schilder
Bureau: DDB Amsterdam
Productie & regie: Hazazah & Jeroen Mol
D.O.P.: Bjorn Charpentir
Offline: Editors
CG en compositing: The Compound
Grade: De Grot
Sound: Public Audio, Earforce
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri: check je kiwi’s
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Gall & Gall en Natwerk lanceren eerste gezamenlijke...
- Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
Laatste Nieuws
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe... 18-04-2025
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en... 17-04-2025
- Look-O-Look lanceert kleurrijke... 17-04-2025
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase17-04-2025
- Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor... 16-04-2025
- Contentcreatie zonder grenzen,... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management