Kruidvat maakt voor nieuwe campagne gebruik van AI
- Bureaus
- 31 dec 2024 @ 08:46
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesAI
- 31 dec 2024 @ 08:46
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe commercial van Kruidvat in samenwerking met DDB zien we hoe Lies terugdenkt aan haar jeugd. Dat de jonge Lies inderdaad sprekend lijkt op de huidige Lies is te danken aan AI.
In de commercial zien we Lies tijdens voor iedereen herkenbare momenten uit het leven: haar eerste kus, de badkamer in het studentenhuis en haar eerste baan. Dit alles op de tonen van Take On Me van A-ha.
AI
‘Het gebruik van AI biedt ons nieuwe mogelijkheden in creativiteit. Dankzij AI konden we Lies verjongen en haar op een natuurlijke wijze laten terugblikken op haar leven. AI is natuurlijk nooit het idee zelf, maar wel de tool die creatieve uitingen mogelijk maakt en de campagne verrijkt’, aldus Pol Hoenderboom van DDB Amsterdam.
Kostbare decembermaand
‘Na een voor velen kostbare decembermaand, is dit het juiste moment om onze eigen-merkproducten onder de aandacht te brengen bij onze klanten’, vervolgt Brenda Smith Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. ‘Kruidvat blijft de winkel waar je niet hoeft te schrikken als je afrekent, en helemaal niet als je kiest voor Kruidvat Merk. Door Lies in verschillende levensfases in beeld te brengen, benadrukken we dat ze al jaren kan terugvallen op onze eigenmerkproducten. Kruidvat is tenslotte een begrip in het leven van miljoenen Nederlanders.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers