Kruidvat maakt voor nieuwe campagne gebruik van AI
- Bureaus
- 31 dec 2024 @ 08:46
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesAI
- 31 dec 2024 @ 08:46
- Nanny Kuilboer
In de nieuwe commercial van Kruidvat in samenwerking met DDB zien we hoe Lies terugdenkt aan haar jeugd. Dat de jonge Lies inderdaad sprekend lijkt op de huidige Lies is te danken aan AI.
In de commercial zien we Lies tijdens voor iedereen herkenbare momenten uit het leven: haar eerste kus, de badkamer in het studentenhuis en haar eerste baan. Dit alles op de tonen van Take On Me van A-ha.
AI
‘Het gebruik van AI biedt ons nieuwe mogelijkheden in creativiteit. Dankzij AI konden we Lies verjongen en haar op een natuurlijke wijze laten terugblikken op haar leven. AI is natuurlijk nooit het idee zelf, maar wel de tool die creatieve uitingen mogelijk maakt en de campagne verrijkt’, aldus Pol Hoenderboom van DDB Amsterdam.
Kostbare decembermaand
‘Na een voor velen kostbare decembermaand, is dit het juiste moment om onze eigen-merkproducten onder de aandacht te brengen bij onze klanten’, vervolgt Brenda Smith Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. ‘Kruidvat blijft de winkel waar je niet hoeft te schrikken als je afrekent, en helemaal niet als je kiest voor Kruidvat Merk. Door Lies in verschillende levensfases in beeld te brengen, benadrukken we dat ze al jaren kan terugvallen op onze eigenmerkproducten. Kruidvat is tenslotte een begrip in het leven van miljoenen Nederlanders.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

