Kruidvat maakt voor nieuwe campagne gebruik van AI

Kruidvat maakt voor nieuwe campagne gebruik van AI
  • Bureaus
  • 31 dec 2024 @ 08:46
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesAI

In de nieuwe commercial van Kruidvat in samenwerking met DDB zien we hoe Lies terugdenkt aan haar jeugd. Dat de jonge Lies inderdaad sprekend lijkt op de huidige Lies is te danken aan AI.

In de commercial zien we Lies tijdens voor iedereen herkenbare momenten uit het leven: haar eerste kus, de badkamer in het studentenhuis en haar eerste baan. Dit alles op de tonen van Take On Me van A-ha.

AI
‘Het gebruik van AI biedt ons nieuwe mogelijkheden in creativiteit. Dankzij AI konden we Lies verjongen en haar op een natuurlijke wijze laten terugblikken op haar leven. AI is natuurlijk nooit het idee zelf, maar wel de tool die creatieve uitingen mogelijk maakt en de campagne verrijkt’, aldus Pol Hoenderboom van DDB Amsterdam.

Kostbare decembermaand
‘Na een voor velen kostbare decembermaand, is dit het juiste moment om onze eigen-merkproducten onder de aandacht te brengen bij onze klanten’, vervolgt Brenda Smith Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat. ‘Kruidvat blijft de winkel waar je niet hoeft te schrikken als je afrekent, en helemaal niet als je kiest voor Kruidvat Merk. Door Lies in verschillende levensfases in beeld te brengen, benadrukken we dat ze al jaren kan terugvallen op onze eigenmerkproducten. Kruidvat is tenslotte een begrip in het leven van miljoenen Nederlanders.’

 



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken