Esprix Awards: Inzendingen weer geopend

- Bureaus
- 2 jan 2025 @ 14:14
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 jan 2025 @ 14:14
- Kel Koenen
Marketeers, bureaus en productiemaatschappijen kunnen de balans weer opmaken. In twaalf categorieën bekroont Esprix ook dit jaar campagnes die in het afgelopen kalenderjaar naast jaloersmakend creatief ook jaloersmakend effectief zijn geweest.
Campagnes met een langere looptijd zijn vaak lastig te vergelijken met korte termijn successen. Daarom worden in de categorie Long Term het consistente, jaar-op-jaar succes vanuit hetzelfde creatieve idee bekroond. Het gaat dan concreet over een campagne die op 1 januari 2025 minstens drie jaar heeft gelopen. Met als voorwaarde dat ze wel actief waren in 2024 en niet eerder als geheel bekroond zijn.
Vorig jaar werden twee mooie cases in de categorie Long term gelauwerd: Plus Supermarkt met haar ‘Kerstcampagnes’ en de campagne ‘Eén tegen Eenzaamheid’ van Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Meld nu lang- of kortlopende campagnes aan. Wie vóór 9 januari de case indient, valt zelfs in het Early Bird tarief. Meer informatie? Check www.esprix.nl (insturen kan tot en met 13 februari)
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Alternatief programma gelanceerd:... 16-05-2025
- Adnight vernieuwt en groeit in 202516-05-2025
- Vier keer goud bij Esprix Awards 202515-05-2025
- Interne communicatie kan wel wat... 15-05-2025
- ASN Bank lanceert nieuwe merkstijl15-05-2025
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management