Starbucks kiest Kumpany voor festivalactivatie DTRH

- Bureaus
- 16 apr 2025 @ 09:48
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 apr 2025 @ 09:48
- Kel Koenen
Starbucks Chilled Coffee heeft merkactivatiebureau Kumpany geselecteerd als nieuwe creatieve partner voor de activatie rondom haar samenwerking met festival Down The Rabbit Hole (DTRH).
De keuze volgt op een uitgeschreven pitch waarin het bureau zich wist te onderscheiden met een opvallend creatief concept. De samenwerking tussen Starbucks Chilled Coffee en DTRH is recent met drie jaar verlengd.
Tijdens de komende editie van het populaire muziek- en kunstfestival introduceert Starbucks Chilled Coffee een volledig nieuwe activatie, bedoeld om festivalgangers op bijzondere wijze een ‘chill’ break te laten ervaren. De merkactivatie maakt deel uit van de bredere Take10-campagne van Starbucks Chilled Coffee, die deze zomer zichtbaar zal zijn via sampling, social media, influencers en podcasts.
‘We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met DTRH en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany’, zegt Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD voor Nederland, België en Frankrijk. ‘Hun creatief onderscheidend vermogen in het concept was doorslaggevend in de pitch. Ik kijk ernaar uit om hiermee zowel de festivalervaring als onze merkassociaties te verrijken.’
Jasper Admiraal, Managing Partner van Kumpany, vult aan. ‘We zijn ontzettend blij dat we voor dit iconische merk aan de slag mogen en hopen dat we de DTRH-bezoekers een onvergetelijk en ‘chill’ moment gaan bezorgen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes