Starbucks kiest Kumpany voor festivalactivatie DTRH

- Bureaus
- 16 apr 2025 @ 09:48
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 apr 2025 @ 09:48
- Kel Koenen
Starbucks Chilled Coffee heeft merkactivatiebureau Kumpany geselecteerd als nieuwe creatieve partner voor de activatie rondom haar samenwerking met festival Down The Rabbit Hole (DTRH).
De keuze volgt op een uitgeschreven pitch waarin het bureau zich wist te onderscheiden met een opvallend creatief concept. De samenwerking tussen Starbucks Chilled Coffee en DTRH is recent met drie jaar verlengd.
Tijdens de komende editie van het populaire muziek- en kunstfestival introduceert Starbucks Chilled Coffee een volledig nieuwe activatie, bedoeld om festivalgangers op bijzondere wijze een ‘chill’ break te laten ervaren. De merkactivatie maakt deel uit van de bredere Take10-campagne van Starbucks Chilled Coffee, die deze zomer zichtbaar zal zijn via sampling, social media, influencers en podcasts.
‘We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met DTRH en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany’, zegt Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD voor Nederland, België en Frankrijk. ‘Hun creatief onderscheidend vermogen in het concept was doorslaggevend in de pitch. Ik kijk ernaar uit om hiermee zowel de festivalervaring als onze merkassociaties te verrijken.’
Jasper Admiraal, Managing Partner van Kumpany, vult aan. ‘We zijn ontzettend blij dat we voor dit iconische merk aan de slag mogen en hopen dat we de DTRH-bezoekers een onvergetelijk en ‘chill’ moment gaan bezorgen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

