Starbucks kiest Kumpany voor festivalactivatie DTRH

- Bureaus
- 16 apr 2025 @ 09:48
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 16 apr 2025 @ 09:48
- Kel Koenen
Starbucks Chilled Coffee heeft merkactivatiebureau Kumpany geselecteerd als nieuwe creatieve partner voor de activatie rondom haar samenwerking met festival Down The Rabbit Hole (DTRH).
De keuze volgt op een uitgeschreven pitch waarin het bureau zich wist te onderscheiden met een opvallend creatief concept. De samenwerking tussen Starbucks Chilled Coffee en DTRH is recent met drie jaar verlengd.
Tijdens de komende editie van het populaire muziek- en kunstfestival introduceert Starbucks Chilled Coffee een volledig nieuwe activatie, bedoeld om festivalgangers op bijzondere wijze een ‘chill’ break te laten ervaren. De merkactivatie maakt deel uit van de bredere Take10-campagne van Starbucks Chilled Coffee, die deze zomer zichtbaar zal zijn via sampling, social media, influencers en podcasts.
‘We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met DTRH en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany’, zegt Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD voor Nederland, België en Frankrijk. ‘Hun creatief onderscheidend vermogen in het concept was doorslaggevend in de pitch. Ik kijk ernaar uit om hiermee zowel de festivalervaring als onze merkassociaties te verrijken.’
Jasper Admiraal, Managing Partner van Kumpany, vult aan. ‘We zijn ontzettend blij dat we voor dit iconische merk aan de slag mogen en hopen dat we de DTRH-bezoekers een onvergetelijk en ‘chill’ moment gaan bezorgen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
- Museumkaart kiest Act Agency voor socialstrategie
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management