ContentToday lanceert foodplatform CookingToday

  • Content
  • 26 okt 2017 @ 16:38
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoContent

Contentmarketingbureau ContentToday heeft vandaag CookingToday gelanceerd, een food story platform dat (food)merken en uitgevers ondersteunt bij het ontwikkelen van video content en native advertising. Samen met auteur Jacinta Bokma en programmamaker Michael Abspoel ontwikkelt CookingToday portretten die het verhaal van de mensen achter een merk of gerecht laten zien.

Van gewone mensen met een bijzondere eetherinnering tot paradijsvogels die de kijker inspireren en aan het denken zetten over de herkomst van voedsel; de filmmakers van CookingToday willen hiermee een brede doelgroep aantrekken.

Joyce Pherai, bedenker en storyteller van CookingToday, laat weten: 'De onderscheidende factor van CookingToday is dat 'food en human interest' hand in hand gaan. CookingToday is niet het zoveelste receptenplatform, hier gaat het echt over mensen en eten. Wij geloven dat iedere organisatie een goed verhaal te vertellen heeft en dat het de mensen achter een organisatie zijn die een merk of product tot leven brengen. De video's hebben de vorm van korte online documentaires die emotie oproepen en de kijker meenemen in het verhaal. Hiermee willen we een verfrissend genre cinematic storytelling bieden.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken