Thuisbezorgd.nl: Koningsdag grootste salesmoment van het jaar
- Content
- 26 apr 2019 @ 10:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InfluencermarketingCampagnesE-commerceContent
- 26 apr 2019 @ 10:38
- Lucas Boon
Thuisbezorgd.nl geeft antwoord op de welbekende vraag: wat eten we vandaag? De derde video uit de gelijknamige influencer-serie met acteur Ferry Doedens in de hoofdrol is zojuist online verschenen.
De campagne, ontwikkeld door Storyboard, bestaat uit drie video's die herkenbare 'diner-dilemma's' tot leven moet brengen. Voor Thuisbezorgd.nl is komend Koningsdag-weekend naar eigen zeggen het grootste salesmoment van het jaar. De online influencer-serie, met acteur Ferry Doedens in de hoofdrol, is een verlengstuk op de gelijknamige tvc-campagne.
Thomas van den Hof, senior brand manager bij Thuisbezorgd.nl, laat weten: 'Het is steeds lastiger om onze doelgroep middels traditionele media te bereiken. Vandaar dat onze nieuwe campagne vroeg om een passende influencer-serie, die naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner gevonden die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord op de vraag: wat eten we vandaag?'
Bekijk de video met Ferry Doedens hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

