Storyboard toetst integriteit influencers in adviesrapport
- Content
- 12 sep 2019 @ 10:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentInfluencermarketing
- 12 sep 2019 @ 10:59
- Lucas Boon
Storyboard lanceert 'Influencer Audits', een onafhankelijk adviesrapport over onder meer de integriteit van influencers. Dit maakte het bureau afgelopen dinsdag op het Influencer Marketing Event bekend.
Het betreft een 20-pagina's tellend rapport dat marketeers voorziet van 'waardevolle inzichten en informatie over de match en integriteit van influencers' en hen moet helpen om betere beslissingen te maken op dit vlak.
In het rapport toetst Storyboard de integriteit van influencers door een combinatie van handmatig onderzoek en een suite van data tools. Er wordt onderzoek gedaan naar de match van influencers, de integriteit van hun invloed en naar brand safety. Ook krijgt de lezer inzichten in de leeftijdsopbouw, kwaliteit en echtheid van de fanbases en concurrerende merken.
Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'Het is onze ambitie om de influencer-branche verder te professionaliseren. We horen regelmatig uit de markt dat due diligence naar een passende influencers een arbeidsintensief proces is. Daarnaast nemen de belangen voor het maken van een goede en veilige match significant toe. Als bureau helpen we marketeers graag met het maken van een goede beslissing, op basis van de data en kennis die wij door de jaren heen hebben vergaard.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
Laatste Nieuws
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

