Storyboard toetst integriteit influencers in adviesrapport

Storyboard toetst integriteit influencers in adviesrapport
  • Content
  • 12 sep 2019 @ 10:59
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentInfluencermarketing

Storyboard lanceert 'Influencer Audits', een onafhankelijk adviesrapport over onder meer de integriteit van influencers. Dit maakte het bureau afgelopen dinsdag op het Influencer Marketing Event bekend.

Het betreft een 20-pagina's tellend rapport dat marketeers voorziet van 'waardevolle inzichten en informatie over de match en integriteit van influencers' en hen moet helpen om betere beslissingen te maken op dit vlak.

In het rapport toetst Storyboard de integriteit van influencers door een combinatie van handmatig onderzoek en een suite van data tools. Er wordt onderzoek gedaan naar de match van influencers, de integriteit van hun invloed en naar brand safety. Ook krijgt de lezer inzichten in de leeftijdsopbouw, kwaliteit en echtheid van de fanbases en concurrerende merken.

Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'Het is onze ambitie om de influencer-branche verder te professionaliseren. We horen regelmatig uit de markt dat due diligence naar een passende influencers een arbeidsintensief proces is. Daarnaast nemen de belangen voor het maken van een goede en veilige match significant toe. Als bureau helpen we marketeers graag met het maken van een goede beslissing, op basis van de data en kennis die wij door de jaren heen hebben vergaard.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken