Storyboard toetst integriteit influencers in adviesrapport
- Content
- 12 sep 2019 @ 10:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentInfluencermarketing
- 12 sep 2019 @ 10:59
- Lucas Boon
Storyboard lanceert 'Influencer Audits', een onafhankelijk adviesrapport over onder meer de integriteit van influencers. Dit maakte het bureau afgelopen dinsdag op het Influencer Marketing Event bekend.
Het betreft een 20-pagina's tellend rapport dat marketeers voorziet van 'waardevolle inzichten en informatie over de match en integriteit van influencers' en hen moet helpen om betere beslissingen te maken op dit vlak.
In het rapport toetst Storyboard de integriteit van influencers door een combinatie van handmatig onderzoek en een suite van data tools. Er wordt onderzoek gedaan naar de match van influencers, de integriteit van hun invloed en naar brand safety. Ook krijgt de lezer inzichten in de leeftijdsopbouw, kwaliteit en echtheid van de fanbases en concurrerende merken.
Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'Het is onze ambitie om de influencer-branche verder te professionaliseren. We horen regelmatig uit de markt dat due diligence naar een passende influencers een arbeidsintensief proces is. Daarnaast nemen de belangen voor het maken van een goede en veilige match significant toe. Als bureau helpen we marketeers graag met het maken van een goede beslissing, op basis van de data en kennis die wij door de jaren heen hebben vergaard.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes