Storyboard toetst integriteit influencers in adviesrapport
- Content
- 12 sep 2019 @ 10:59
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentInfluencermarketing
- 12 sep 2019 @ 10:59
- Lucas Boon
Storyboard lanceert 'Influencer Audits', een onafhankelijk adviesrapport over onder meer de integriteit van influencers. Dit maakte het bureau afgelopen dinsdag op het Influencer Marketing Event bekend.
Het betreft een 20-pagina's tellend rapport dat marketeers voorziet van 'waardevolle inzichten en informatie over de match en integriteit van influencers' en hen moet helpen om betere beslissingen te maken op dit vlak.
In het rapport toetst Storyboard de integriteit van influencers door een combinatie van handmatig onderzoek en een suite van data tools. Er wordt onderzoek gedaan naar de match van influencers, de integriteit van hun invloed en naar brand safety. Ook krijgt de lezer inzichten in de leeftijdsopbouw, kwaliteit en echtheid van de fanbases en concurrerende merken.
Martijn de Kemp, CEO van Storyboard, laat weten: 'Het is onze ambitie om de influencer-branche verder te professionaliseren. We horen regelmatig uit de markt dat due diligence naar een passende influencers een arbeidsintensief proces is. Daarnaast nemen de belangen voor het maken van een goede en veilige match significant toe. Als bureau helpen we marketeers graag met het maken van een goede beslissing, op basis van de data en kennis die wij door de jaren heen hebben vergaard.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing