Aart Lensink geeft spetterend huwelijksfeest
- Content
- 10 okt 2019 @ 11:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 10 okt 2019 @ 11:54
- Lucas Boon
Na tien jaar contentmarketing en zeker honderd jaar reclame vindt Aart Lensink het tijd voor een spetterend huwelijksfeest. In zijn nieuwe boek 'Merken bouwen met content' ontvouwt Lensink zijn visie op dit huwelijk.
De afgelopen jaren groeiden reclame en content steeds dichter naar elkaar, stelt Lensink, schrijver en tevens directeur van contentmarketingbureau LVB. Zijn definitieve stimulans om weer een boek te gaan schrijven over contentmarketing was de ontwikkeling van wat velen nu purpose marketing noemen. Lensink: 'Ze noemen het purpose, maar in mijn beleving is het gewoon inhoud geven aan je merk. Het liefst relevante inhoud, maar ook wat vergezochte inhoud is prima. Merken willen een verhaal te vertellen hebben, ze willen iets betekenen. Dat verhaal kun je alleen zelden op de klassieke reclamemanier vertellen. Er moet iets van substantie zijn. Dat is content. En dat betekent dat content echt in het hart van de merkstrategie terecht is gekomen. Daarover wilde ik mijn gedachten eens ordenen. En dat heeft geleid tot dit nieuwe boek.'
Merken bouwen met content (t.w.v. €23,50) is te verkrijgen op managementboek.nl.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers