Aart Lensink geeft spetterend huwelijksfeest
- Content
- 10 okt 2019 @ 11:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 10 okt 2019 @ 11:54
- Lucas Boon
Na tien jaar contentmarketing en zeker honderd jaar reclame vindt Aart Lensink het tijd voor een spetterend huwelijksfeest. In zijn nieuwe boek 'Merken bouwen met content' ontvouwt Lensink zijn visie op dit huwelijk.
De afgelopen jaren groeiden reclame en content steeds dichter naar elkaar, stelt Lensink, schrijver en tevens directeur van contentmarketingbureau LVB. Zijn definitieve stimulans om weer een boek te gaan schrijven over contentmarketing was de ontwikkeling van wat velen nu purpose marketing noemen. Lensink: 'Ze noemen het purpose, maar in mijn beleving is het gewoon inhoud geven aan je merk. Het liefst relevante inhoud, maar ook wat vergezochte inhoud is prima. Merken willen een verhaal te vertellen hebben, ze willen iets betekenen. Dat verhaal kun je alleen zelden op de klassieke reclamemanier vertellen. Er moet iets van substantie zijn. Dat is content. En dat betekent dat content echt in het hart van de merkstrategie terecht is gekomen. Daarover wilde ik mijn gedachten eens ordenen. En dat heeft geleid tot dit nieuwe boek.'
Merken bouwen met content (t.w.v. €23,50) is te verkrijgen op managementboek.nl.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
- Kerst 2025: And now for something... 26-11-2025
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

