Aart Lensink geeft spetterend huwelijksfeest

Aart Lensink geeft spetterend huwelijksfeest
  • Content
  • 10 okt 2019 @ 11:54
  • 15948 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

Na tien jaar contentmarketing en zeker honderd jaar reclame vindt Aart Lensink het tijd voor een spetterend huwelijksfeest. In zijn nieuwe boek 'Merken bouwen met content' ontvouwt Lensink zijn visie op dit huwelijk.

De afgelopen jaren groeiden reclame en content steeds dichter naar elkaar, stelt Lensink, schrijver en tevens directeur van contentmarketingbureau LVB. Zijn definitieve stimulans om weer een boek te gaan schrijven over contentmarketing was de ontwikkeling van wat velen nu purpose marketing noemen. Lensink: 'Ze noemen het purpose, maar in mijn beleving is het gewoon inhoud geven aan je merk. Het liefst relevante inhoud, maar ook wat vergezochte inhoud is prima. Merken willen een verhaal te vertellen hebben, ze willen iets betekenen. Dat verhaal kun je alleen zelden op de klassieke reclamemanier vertellen. Er moet iets van substantie zijn. Dat is content. En dat betekent dat content echt in het hart van de merkstrategie terecht is gekomen. Daarover wilde ik mijn gedachten eens ordenen. En dat heeft geleid tot dit nieuwe boek.'

Merken bouwen met content (t.w.v. €23,50) is te verkrijgen op managementboek.nl.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken