NRC Media ontwikkelt contentplatform voor Interpolis Zakelijk
- Content
- 19 mei 2021 @ 11:09
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Case StudyBranded content
- 19 mei 2021 @ 11:09
- Peter van Woensel Kooy
Wie zijn de bevlogen ondernemers die dagelijks hun verantwoordelijkheid nemen in de grote maatschappelijke vraagstukken van nu? Het contentplatform ‘Onderneming van betekenis’ van Interpolis Zakelijk in samenwerking met NRC branded content biedt deze entrepreneurs nu een podium.
Voor ondernemers, door ondernemers
Het platform richt zich in de eerste plaats op ondernemers die verder kijken dan enkel financiële doelstellingen en ook een maatschappelijk relevant doel najagen, binnen actuele thema’s zoals bijvoorbeeld corona, bedrijfscontinuïteit, duurzaamheid en veiligheid en het steunen van lokale organisaties. Op deze manier houden ze Nederland draaiende in uitdagende tijden, meldt NRC Media.
'Juist door hun verantwoordelijkheid te nemen in de grote maatschappelijke vraagstukken van nu, weten deze ondernemers anderen te inspireren. Zij zijn bereid om hun kennis te delen en willen ook zelf leren. De ondernemers en hun impactvolle onderneming worden uitgebreid voor het voetlicht gebracht in de contentreeks ‘Onderneming van betekenis’, een samenwerking tussen Interpolis en NRC branded content.'
Ondernemers kunnen volgens de initiatoren hun voordeel doen met de relevante zakelijke inzichten die op dit platform gedeeld worden – een welkome steun in de huidige uitdagende marktomstandigheden. Het is een opzet die naadloos aansluit bij Interpolis Zakelijk, door naast het delen van relevante kennis en inzichten, ook slimme oplossingen en diensten aan te bieden die ondernemers helpen om door deze moeilijke tijd heen te komen.
'Met Onderneming van betekenis introduceren we, samen met NRC branded content, een platform waar ondernemers kunnen leren van andere ondernemers. We brengen verhalen en inzichten samen, omdat we het belangrijk vinden om in deze uitdagende tijden te verbinden. Iets wat momenteel lastig is voor ondernemers', aldus Evelyn Bartels, merkstrateeg bij Interpolis.
Eerste reeks verschenen
Binnen het contentpartnership worden podcasts, online- en printartikelen gepubliceerd, verspreid over het jaar. De eerste artikelen en podcast zijn vrijdag 14 mei verschenen, met als thema fysiek en mentaal fit blijven, ook als je thuiswerkt. Uit onderzoek van Interpolis blijkt namelijk dat veel ondernemers in het MKB en zzp’ers zich hierover zorgen maken. Zonnecelautofabrikant Lightyear en digital marketeer Storm Digital komen aan het woord over hun oplossingen voor deze uitdaging. In de bijbehorende podcast geeft productiviteitsexpert Patrick Stastra extra inzichten en tips. Meer info over deze case vind je hier.
(PvWK)
Over Interpolis Zakelijk
'Interpolis helpt zakelijk Nederland focussen op wat echt belangrijk is. Als ondernemer maak je werk van het realiseren van jouw dromen. Je gaat voor een duurzame en gezonde toekomst. Op complexiteit en tegenslag zit je niet te wachten. Je wilt dat zaken goed zijn geregeld. Samen met experts en ondernemers ontwikkelen we oplossingen en diensten die daarvoor zorgen. Bijvoorbeeld op het gebied van mentale en fysieke weerbaarheid. En veilig en duurzaam ondernemen.'
(bron: Interpolis)
Over NRC branded content
'NRC branded content ontwikkelt unieke, relevante en betekenisvolle content en vertaalt de kernkwaliteiten van NRC, te weten kwaliteit, betrouwbaarheid en deskundigheid in verhalen waar je wijzer van wordt. Altijd met respect voor de lezer en met de doelstellingen van opdrachtgevers als uitgangspunt. De producties worden op journalistieke wijze gemaakt en dienen allemaal het gewenste effect te bereiken: invloed door inhoud.'
(bron: NRC Media)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- NRC Media
- zonnecel
- Lightyear
- Evelyn Bartels
- merk
- digital marketeer
- MKB
- Storm Digital
- branded content
- merkstrateeg
- Interpolis
- slijpsteen
- autofabrikant
- NRC
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

