Helden en Topcast Media lanceren Helden, de podcast

  • Content
  • 11 aug 2021 @ 09:01
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Helden inspireert sportliefhebbers al jaren door verhalen te vertellen die schuilgaan achter onze sporthelden, onder andere door het Helden Magazine. Vanaf 17 augustus gaat Helden deze verhalen ook vertellen via podcast, in samenwerking met podcastbedrijf Topcast Media.

In Helden, de podcast is wekelijks een (voormalig) topsporter te gast die zijn of haar verhaal met de luisteraars deelt. Zo hoopt Helden nóg meer mensen te kunnen inspireren met sportverhalen. Waar veel bestaande sportpodcasts zich richten op de actualiteit binnen één specifieke sport, vertelt deze podcast  tijdloze verhalen over de gehele breedte van de sport.

In het eerste deel van het gesprek gaat host Thijs van  Dijk steeds, aan de hand van een door de gast meegebracht fragment, het gesprek aan over wat de gast het meest inspireert en waarom. In het tweede deel wordt ingezoomd op de carrière van de sporter zelf: hoe krijgt deze inspiratie vorm in zijn of haar eigen leven? Afsluitend krijgt iedere gast de ruimte om een les of boodschap mee te geven aan de luisteraar.

Sporters die dit seizoen te gast zijn in de podcast zijn onder andere Sjinkie Knegt, Laura Dijkema, Celeste Plak, Daphne Koster, Roy Meyer, Joy Beune, Ellen Hoog en Anouk Hoogendijk. De eerste aflevering is topvolleybalster Laura Dijkema te gast. De podcast zelf is te beluisteren via Spotify en andere podcast-apps. De officiële trailer is hier te beluisteren.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken