Crowdmedia start wervingscampagne voor La Cubanita
- Content
- 16 mei 2022 @ 14:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 mei 2022 @ 14:10
- Michiel van Zaane
Voor horecaketen La Cubanita gaat het Zwolse contentmarketingbureau Crowdmedia via TikTok en Snapchat op zoek naar 400 horecamedewerkers. De campagne is zaterdag 14 mei 2022 van start gegaan.
De campagne bestaat uit twee fasen. In de eerste fase staan de sfeer en het plezier van het huidige personeel centraal: van blunders op de werkvloer tot leuke weetjes over de La Cubanita-teams. Dit is gegoten in het format 'Meet La Cubanita'. Hiermee wordt een jonge doelgroep aangesproken door medewerkers van La Cubanita. In de volgende fase wordt de focus gelegd op de boodschap ‘Heb jij al gesolliciteerd?’ en wordt er veel gerichter getarget op de doelgroep naar aanleiding van hun online gedrag.
Jongeren
De campagne heeft als doel jongeren in de leeftijd 16 – 24 jaar te bereiken en ze aan te zetten om te solliciteren op één van de vacatures van La Cubanita. Inge Palm (Formulemanager bij La Cubanita): ‘Zoals de rest van Nederland staan ook wij te springen om nieuw personeel. En gezien wij ook de jonge generatie kennis willen laten maken met het horecavak, zijn Snapchat en TikTok de perfecte kanalen om deze jongeren te bereiken.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
- [column] De dealeradvertentie hoeft geen moetje te zijn
- RIVM vraagt aandacht voor vaccinaties kinderen
- Milieuorganisaties lanceren “Op vakantie? Denk dichtbij”
- Extra aandacht RegioBank voor sparen jongeren
Laatste Nieuws
- Milieuorganisaties lanceren “Op... 08-11-2024
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing