Crowdmedia start wervingscampagne voor La Cubanita

Crowdmedia start wervingscampagne voor La Cubanita
  • Content
  • 16 mei 2022 @ 14:10
  • 11541 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Voor horecaketen La Cubanita gaat het Zwolse contentmarketingbureau Crowdmedia via TikTok en Snapchat op zoek naar 400 horecamedewerkers. De campagne is zaterdag 14 mei 2022 van start gegaan.

De campagne bestaat uit twee fasen. In de eerste fase staan de sfeer en het plezier van het huidige personeel centraal: van blunders op de werkvloer tot leuke weetjes over de La Cubanita-teams. Dit is gegoten in het format 'Meet La Cubanita'. Hiermee wordt een jonge doelgroep aangesproken door medewerkers van La Cubanita. In de volgende fase wordt de focus gelegd op de boodschap ‘Heb jij al gesolliciteerd?’ en wordt er veel gerichter getarget op de doelgroep naar aanleiding van hun online gedrag. 

Jongeren
De campagne heeft als doel jongeren in de leeftijd 16 – 24 jaar te bereiken en ze aan te zetten om te solliciteren op één van de vacatures van La Cubanita. Inge Palm (Formulemanager bij La Cubanita): ‘Zoals de rest van Nederland staan ook wij te springen om nieuw personeel. En gezien wij ook de jonge generatie kennis willen laten maken met het horecavak, zijn Snapchat en TikTok de perfecte kanalen om deze jongeren te bereiken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken