Nieuwe koffiecups en 'retespannende' podcasts

Nieuwe koffiecups en 'retespannende' podcasts
  • Content
  • 29 jun 2022 @ 11:16
  • 15562 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Mediamerk &C’s founder Chantal Janzen en bezorgservice Flink lanceren drie nieuwe koffiecups. Voor wie de cafeïne alleen nog niet opwindend genoeg is, staat er op de verpakking een QR-code waarmee je naar een ‘retespannende’ podcast kunt luisteren.

De nieuwe cups zijn verkrijgbaar in de smaken Lungo Light, Lungo Strong en Espresso. De bijbehorende podcasts zijn gemaakt door de redactie van &C. ‘Ik drink mijn koffie in de vorm van een cappuccino met een beetje havermelk, het liefst thuis én in m’n eentje, al komt dat laatste zelden voor,’ zegt Chantal met een knipoog. ‘Bij de ontwikkeling van de producten vroeg ik mezelf steeds af: wat is nou het ultieme koffiemoment? Bij mij draait dat om tijd voor jezelf. Een goed concept, heerlijke smaak en een goed verhaal vind ik hierbij retebelangrijk.'

Benjamin Zagel, Managing Director Flink Nederland: ‘Het is Flinks missie om mensen extra tijd te geven voor de dingen waar ze echt blij van worden. Zoals genieten van een goede kop koffie, bijvoorbeeld onder het genot van een podcast. De geweldige match tussen Chantal en Flink heeft zich vertaald in een aantal nieuwe producten en ik kan niet wachten tot onze klanten en Chantals fans deze kunnen uitproberen. Ik weet zeker dat ze net zo enthousiast zullen zijn als wij.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken