Nieuwe koffiecups en 'retespannende' podcasts
- Content
- 29 jun 2022 @ 11:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 jun 2022 @ 11:16
- Michiel van Zaane
Mediamerk &C’s founder Chantal Janzen en bezorgservice Flink lanceren drie nieuwe koffiecups. Voor wie de cafeïne alleen nog niet opwindend genoeg is, staat er op de verpakking een QR-code waarmee je naar een ‘retespannende’ podcast kunt luisteren.
De nieuwe cups zijn verkrijgbaar in de smaken Lungo Light, Lungo Strong en Espresso. De bijbehorende podcasts zijn gemaakt door de redactie van &C. ‘Ik drink mijn koffie in de vorm van een cappuccino met een beetje havermelk, het liefst thuis én in m’n eentje, al komt dat laatste zelden voor,’ zegt Chantal met een knipoog. ‘Bij de ontwikkeling van de producten vroeg ik mezelf steeds af: wat is nou het ultieme koffiemoment? Bij mij draait dat om tijd voor jezelf. Een goed concept, heerlijke smaak en een goed verhaal vind ik hierbij retebelangrijk.'
Benjamin Zagel, Managing Director Flink Nederland: ‘Het is Flinks missie om mensen extra tijd te geven voor de dingen waar ze echt blij van worden. Zoals genieten van een goede kop koffie, bijvoorbeeld onder het genot van een podcast. De geweldige match tussen Chantal en Flink heeft zich vertaald in een aantal nieuwe producten en ik kan niet wachten tot onze klanten en Chantals fans deze kunnen uitproberen. Ik weet zeker dat ze net zo enthousiast zullen zijn als wij.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
- Soilmates lanceert 'Ugly Gems Guide'15-09-2025
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes