Deadline inzenden cases voor GPCM verlengd tot en met vrijdag 2 september 2022

Deadline inzenden cases voor GPCM verlengd tot en met vrijdag 2 september 2022
  • Content
  • 1 sep 2022 @ 07:10
  • 23906 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

Op dinsdag 4 oktober 2022 worden de Grand Prix Content Marketing Awards uitgereikt in Postillion in Amsterdam. Het insturen van cases voor de Awards en de Bekroningen kan nog tot en met vrijdag 2 september 2022. Ook cases uit 2020 kunnen meedingen naar een Award.

De Grand Prix Content Marketing wordt georganiseerd door MarketingTribune en nieuwe partner Het Genootschap van Contentstrategen. Naast de Awards voor de meest succesvolle contentstrategieën worden zoals gebruikelijk ook de Bekroningen voor uitblinkende contentproducties uitgereikt. De Awards worden uitgereikt in zes categorieën:
B2C
B2B
B2E
Non-profit
Campagnes

Nieuw dit jaar is de Jongeren Award. Wie wist als beste een jonge doelgroep te bereiken.

Jury Grand Prix Content Marketing
Ook de jury is vernieuwd en om de diversiteit van de jurysamenstelling te waarborgen is gelet op kenmerken als bureau versus merk, vrouw of man, jong talent versus senior ervaring, verschillende profielen in de sector van creatie tot strategie, ervaren in jury/nieuw et cetera.

Ook cases uit 2020 kunnen meedingen naar een award
Je kunt cases inzenden van contentproducties die gestart zijn in de periode van 1 januari 2020 tot 31 augustus 2022. Dus ook de content die je hebt gemaakt tijdens de coronaperiode dingt mee! Alle genomineerde cases worden onder de aandacht gebracht in een winnaarsspecial van MarketingTribune. Inzenden voor de Grand Prix Content Marketing kan hier.

Lees ook:

Fresh Bridge, sponsor van Grand Prix CM: 'Wij steunen organisaties die het belang inzien van kennisdeling'

Dit jaar sturen we 6 cases in voor de awards en 10 voor de bekroningen in. Best veel. Dat komt ook omdat we cases van 2 jaar terug in kunnen sturen, door de corona-periode waarin de GPCM niet door ging. Lees hier verder.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken