Smaakprikkel: Mexicaanse drank voor haantjes
- Design
- 14 aug 2014 @ 14:19
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - SmaakprikkelPackaging design
- 14 aug 2014 @ 14:19
- Redactie Design
Mescal is een Mexicaanse drank, en dat wil het nieuwe merk Colores Santos dan ook laten zien. Colores Santos komt uit Sinaloa, en de ‘Sinaloense’ staan bekend als durfals. Niet voor niets koos het merk voor een haan als symbool.
De haan is bovendien een dier dat in de omgeving veel voorkomt. Colores Santos wil ermee laten zien dat hun mescal een drank is voor mensen die ook een beetje cocky zijn, en houden van een uitdaging.
De eerste editie van de fles is ontworpen door Ancla Studio, maar er zullen meerdere volgen. Steeds komt een andere kunstenaar met een interpretatie van de haan, uiteindelijk zullen alle designs in een tentoonstelling te zien zijn.
Het statement van Colores Santos is: ‘Wij zijn er trots op dat we Mexicanen zijn. Daarom hebben we besloten een mescalmerk op te zetten dat bij ons leven past. In onze mescal hebben we kunst, kleur, onze achtergrond in Sinaloa én wat magie samengebracht.'
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
- CreativeNL Live presenteert tijdens... 19-09-2025
- 6 architecten- en... 10-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes