Smaakprikkel: sapjes in 'medicinale' verpakking
- Design
- 4 aug 2014 @ 14:10
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - SmaakprikkelPackaging design
- 4 aug 2014 @ 14:10
- Redactie Design
In de donkerbruine sapflessen van Antidote zou je eerder een bijzonder biertje verwachten. Ook de rijke illustraties op de etiketten stralen niet ‘biologisch sap’ uit. Het Indiase Double Decker Design ging dan ook vooral uit van de kracht van elk sapje, of je nu behoefte hebt aan ‘Horsepower’ (kracht) of wilt detoxen met ‘Exhale’.
Antidote is een nieuwe lijn verse biologische sappen uit Duitsland. De sappen bestaan uit zorgvuldig gecombineerde ingrediënten en worden gepresenteerd als ‘geneesmiddel’ tegen een ongezonde levensstijl. Elke sapmix zou zo zijn eigen effect hebben op de gezondheid, zo is er Light Up voor de huid, Nine Lives tegen veroudering en Skinny Down om af te vallen.
Double Decker Design legde in haar ontwerpen dan ook bij elk sapje de nadruk op het gezondheidseffect. Het logo bevat een geometrische druppel met twee driehoekige blaadjes. Er is gekozen voor amberkleurige flessen om het ‘medicinale’ aspect van de sappen te benadrukken.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
- CreativeNL Live presenteert tijdens... 19-09-2025
- 6 architecten- en... 10-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes