Smaakprikkel: Sexyfood

  • Design
  • 17 okt 2014 @ 08:30
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • SmaakprikkelBrandingVisual idPackaging design

Het Belgische bureau Atelier Design ontwikkelde de visual id en website voor Sexyfood. In tegenstelling tot wat je mogelijk denkt, verkoopt het Franse bedrijf geen oesters, maar insecten. Sprinkhaan, schorpioen en meelworm met saus dus. Of eigenlijk, een ervaring.

Sexyfood legt het zo uit: ‘Het enige dat waardevol is in het leven, zijn herinneringen. Daarom blijven we zoeken naar avonturen en sensaties. Dit is wat Sexyfood je biedt: een verbazingwekkende en explosieve ervaring die unieke en onvergetelijke gevoelens oplevert.’

De visuele identiteit door Atelier Design is bedoeld als luxueus en vooral mysterieus. Elke verpakking heeft een nummer en een eigen motief.

In voor zwarte mier met curry of bbq-saus? De webshop vind je hier.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken