Smaakprikkel: Sexyfood
- Design
- 17 okt 2014 @ 08:30
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - SmaakprikkelBrandingVisual idPackaging design
- 17 okt 2014 @ 08:30
- Redactie Design
Het Belgische bureau Atelier Design ontwikkelde de visual id en website voor Sexyfood. In tegenstelling tot wat je mogelijk denkt, verkoopt het Franse bedrijf geen oesters, maar insecten. Sprinkhaan, schorpioen en meelworm met saus dus. Of eigenlijk, een ervaring.
Sexyfood legt het zo uit: ‘Het enige dat waardevol is in het leven, zijn herinneringen. Daarom blijven we zoeken naar avonturen en sensaties. Dit is wat Sexyfood je biedt: een verbazingwekkende en explosieve ervaring die unieke en onvergetelijke gevoelens oplevert.’
De visuele identiteit door Atelier Design is bedoeld als luxueus en vooral mysterieus. Elke verpakking heeft een nummer en een eigen motief.
In voor zwarte mier met curry of bbq-saus? De webshop vind je hier.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
- CreativeNL Live presenteert tijdens... 19-09-2025
- 6 architecten- en... 10-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes