Crowd ontwikkelt nieuw logo en nieuwe identiteit Euro Hockey League

Crowd ontwikkelt nieuw logo en nieuwe identiteit Euro Hockey League
  • Design
  • 10 sep 2019 @ 16:26
  • 10519 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Digital designVisual id

De Euro Hockey League (EHL) heeft aan de vooravond van het nieuwe seizoen een volledige rebranding ondergaan van de hand van marketing- en adviesbureau Crowd.

Na een nieuw competitieformat en de introductie van de EHL Women was een rebranding een logische volgende stap.

Hans-Erik Tuijt, EHL-voorzitter: ‘De recente ontwikkelingen bevestigen EHL’s positie als meest innovatieve clubhockeycompetitie in de wereld en ons merk moet dit uitdragen. Daarom zijn we zeer verheugd met de nieuwe frisse en eigentijdse identiteit. Wij kijken dan ook uit naar een succesvol EHL-seizoen en in het bijzonder naar de eerste editie van de EHL Women.’

 

Logo en identiteit

De nieuwe identiteit moet het eigentijdse en innovatieve karakter van werelds no. 1 clubhockey-competitie weerspiegelen. Ook de website www.ehlhockey.tv is volledig vernieuwd in aanloop naar de start van het EHL-seizoen op 4, 5 en 6 Oktober in Barcelona.

De nieuwe identiteit en website zijn ontwikkeld en geproduceerd door Crowd, het Amsterdamse digitale sportmarketingbureau, dat sinds 2016 marketingpartner van EHL is.

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken