Dutch Digital Design gaat ook virtueel tijdens Dutch Design Week
- Design
- 15 okt 2020 @ 08:53
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digital designEvenement
- 15 okt 2020 @ 08:53
- Nanny Kuilboer
Stichting Dutch Digital Design is ook dit jaar contentpartner van Dutch Design Week. Tijdens het virtuele event heeft de stichting twee activiteiten: een gecureerde digitale expositie en een DDW Talk.
Net als in 2019 neemt Dutch Digital Design één van de DDW Talks voor zijn rekening. Op vrijdag 23 oktober is er een paneldiscussie met toonaangevende gasten in de wereld van digitaal design: Harald Dunnink (Momkai), Michiel Knoppert (Dell), Luna Maurer (Studio Moniker) en Jeroen van Eijk (Handmade). Zij delen hun ideeën over de toekomst van digitaal design en de waarde die het toevoegt aan de wereld op verschillende gebieden. Moderator Emily Hinks (Mischief Makers) leidt de sessie.
3D-room Stichting Dutch Digital Design
Daarnaast participeert de stichting ook in een van de 3D-rooms die tijdens de Dutch Design Week te beleven zijn. Vanwege het Dutch Design Week-thema The new intimacy zijn projecten geselecteerd die mensen dichter bij elkaar brengen. Het gaat om uitingen van makers als Resn, MediaMonks, Studio Dumbar, Momkai, Fabrique, Ilvy Njiokiktjien, Greenberry, Robot Kittens, DentsuAchtung en Your Majesty, die de bezoeker in een virtuele omgeving kan bekijken.
Kijk voor de laatste info en het programma op de site van Dutch Design Week.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

