Albert Heijn begroet de herfst
- Food-en-retail
- 15 okt 2019 @ 13:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 15 okt 2019 @ 13:00
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn brengt zijn tweede commercial met supermarktmanager Ilse -gespeeld door actrice Randy Fokke- in de hoofdrol. De retailketen licht de rationale en enkele insights achter de campagne toe.
In deze nieuwe film staan verspakketten met ‘de lekkerste herfstgerechten, maar dan makkelijk’ centraal. Bekijk de tvc hieronder.
Onlangs lanceerde AH de lang verwachte nieuwe campagne. 'De lekkerste herfstgerechten, maar dan makkelijk. Met meer dan 20 verspaketten vind je bij Albert Heijn altijd een gerecht dat bij jou past. Nieuw deze herfst: heerlijke Italiaanse pompoenrisotto, die je met trots op tafel kunt zetten. Zo heb je altijd een bijzondere maaltijd paraat, met lekkere ingrediënten en veel groente', schrijft de Zaanse retailer zelf over de nieuwe film, naar creatie van bureau TBWA\Neboko.
AH over nieuwe AH-film
'We zijn tegenwoordig allemaal graag lekker druk. Op het werk, met de kinderen, met hobby’s en sporten, social media, vrienden en familie. Bij Albert Heijn snappen we dat als geen ander, want we zijn al 130 jaar de vertrouwde supermarkt voor iedereen. We inspireren mensen dagelijks om meer uit leven te halen, op de manier die bij jou past. Ongeacht waar je woont, wat je zoekt, waar je bent of wat je te besteden hebt. We maken het graag gemakkelijker, betaalbaarder, gezonder én lekkerder voor al onze klanten. We zijn er altijd en overal voor je: met een winkel om de hoek, online en onderweg. Dat is het lekkere van Albert Heijn', aldus AH.
(PvWK)
Credits: bureau TBWA\Neboko
Bekijk hier ons complete AH dossier
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- supermarktmanager
- marketing
- Albert Heijn
- film
- verspakketten
- tvc
- creatie
- herfstgerechten
- commercial
- makkelijk
- nieuw
- retail
- Ilse
- TBWA\Neboko
- centraal
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- 'Proteïnehype waait niet snel over'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




