Albert Heijn begroet de herfst

Albert Heijn begroet de herfst
  • Food-en-retail
  • 15 okt 2019 @ 13:00
  • 13044 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFood

Albert Heijn brengt zijn tweede commercial met supermarktmanager Ilse -gespeeld door actrice Randy Fokke- in de hoofdrol. De retailketen licht de rationale en enkele insights achter de campagne toe.

In deze nieuwe film staan verspakketten met ‘de lekkerste herfstgerechten, maar dan makkelijk’ centraal. Bekijk de tvc hieronder.

Onlangs lanceerde AH de lang verwachte nieuwe campagne. 'De lekkerste herfstgerechten, maar dan makkelijk. Met meer dan 20 verspaketten vind je bij Albert Heijn altijd een gerecht dat bij jou past. Nieuw deze herfst: heerlijke Italiaanse pompoenrisotto, die je met trots op tafel kunt zetten. Zo heb je altijd een bijzondere maaltijd paraat, met lekkere ingrediënten en veel groente', schrijft de Zaanse retailer zelf over de nieuwe film, naar creatie van bureau TBWA\Neboko.

AH over nieuwe AH-film
'We zijn tegenwoordig allemaal graag lekker druk. Op het werk, met de kinderen, met hobby’s en sporten, social media, vrienden en familie. Bij Albert Heijn snappen we dat als geen ander, want we zijn al 130 jaar de vertrouwde supermarkt voor iedereen. We inspireren mensen dagelijks om meer uit leven te halen, op de manier die bij jou past. Ongeacht waar je woont, wat je zoekt, waar je bent of wat je te besteden hebt. We maken het graag gemakkelijker, betaalbaarder, gezonder én lekkerder voor al onze klanten. We zijn er altijd en overal voor je: met een winkel om de hoek, online en onderweg. Dat is het lekkere van Albert Heijn', aldus AH.
(PvWK)

Credits: bureau TBWA\Neboko
Bekijk hier ons complete AH dossier



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken