Albert Heijn begroet de herfst
- Food-en-retail
- 15 okt 2019 @ 13:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 15 okt 2019 @ 13:00
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn brengt zijn tweede commercial met supermarktmanager Ilse -gespeeld door actrice Randy Fokke- in de hoofdrol. De retailketen licht de rationale en enkele insights achter de campagne toe.
In deze nieuwe film staan verspakketten met ‘de lekkerste herfstgerechten, maar dan makkelijk’ centraal. Bekijk de tvc hieronder.
Onlangs lanceerde AH de lang verwachte nieuwe campagne. 'De lekkerste herfstgerechten, maar dan makkelijk. Met meer dan 20 verspaketten vind je bij Albert Heijn altijd een gerecht dat bij jou past. Nieuw deze herfst: heerlijke Italiaanse pompoenrisotto, die je met trots op tafel kunt zetten. Zo heb je altijd een bijzondere maaltijd paraat, met lekkere ingrediënten en veel groente', schrijft de Zaanse retailer zelf over de nieuwe film, naar creatie van bureau TBWA\Neboko.
AH over nieuwe AH-film
'We zijn tegenwoordig allemaal graag lekker druk. Op het werk, met de kinderen, met hobby’s en sporten, social media, vrienden en familie. Bij Albert Heijn snappen we dat als geen ander, want we zijn al 130 jaar de vertrouwde supermarkt voor iedereen. We inspireren mensen dagelijks om meer uit leven te halen, op de manier die bij jou past. Ongeacht waar je woont, wat je zoekt, waar je bent of wat je te besteden hebt. We maken het graag gemakkelijker, betaalbaarder, gezonder én lekkerder voor al onze klanten. We zijn er altijd en overal voor je: met een winkel om de hoek, online en onderweg. Dat is het lekkere van Albert Heijn', aldus AH.
(PvWK)
Credits: bureau TBWA\Neboko
Bekijk hier ons complete AH dossier
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- supermarktmanager
- centraal
- verspakketten
- herfstgerechten
- nieuw
- retail
- film
- Albert Heijn
- marketing
- TBWA\Neboko
- makkelijk
- Ilse
- commercial
- tvc
- creatie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes