[podcast] Crunch #26: De doorbraak van alcoholvrije spirits
- Food-en-retail
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodPodcast
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
In de serie Crunch gaan we terug van Zoom naar podcast en interviewt foodjournalist Marcus Polman vandaag Mark Livings: oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld.
In de podcastserie Crunch interviewt foodjournalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food, media en marketing.
In deze 26ste aflevering is Mark Livings te gast, oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld dat sinds kort ook in Nederland is geïntroduceerd.
* Rum, gin, whisky, ‘amaretto’, vermout maar dan alcoholvrij. Inmiddels is het Australische merk verkrijgbaar in zo’n twintig landen.
* Deze alternatieven voor gin, likeur en vermout worden gezien als de snelst groeiende categorie binnen de cocktailindustrie.
* Drie jaar geleden startte hij zijn bedrijf. Inmiddels kloppen internationale drankbedrijven van naam en faam op zijn deur om met hem samen te werken.
Een interview over de onstuitbare opmars van ‘mindful drinking’. En hoe Mark zijn start-up uitbouwde tot felbegeerde mondiale speler in drankenland.
(PvWK)
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
BELUISTER DE NIEUWSTE PODCAST HIERONDER
Beelden van Lyre's assortiment
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- MarketingTribune
- vandaag
- Zoom
- gast
- podcast
- sterk
- Mark Livings
- drankmerk
- Marcus Polman
- non-alcohol
- oprichter
- Crunch
- interview
- foodjournalist
- bekroond
- podcast
- Het PR Bureau
- Lyre’s
- doorbraak
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes