[podcast] Crunch #26: De doorbraak van alcoholvrije spirits
- Food-en-retail
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodPodcast
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
In de serie Crunch gaan we terug van Zoom naar podcast en interviewt foodjournalist Marcus Polman vandaag Mark Livings: oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld.
In de podcastserie Crunch interviewt foodjournalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food, media en marketing.
In deze 26ste aflevering is Mark Livings te gast, oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld dat sinds kort ook in Nederland is geïntroduceerd.
* Rum, gin, whisky, ‘amaretto’, vermout maar dan alcoholvrij. Inmiddels is het Australische merk verkrijgbaar in zo’n twintig landen.
* Deze alternatieven voor gin, likeur en vermout worden gezien als de snelst groeiende categorie binnen de cocktailindustrie.
* Drie jaar geleden startte hij zijn bedrijf. Inmiddels kloppen internationale drankbedrijven van naam en faam op zijn deur om met hem samen te werken.
Een interview over de onstuitbare opmars van ‘mindful drinking’. En hoe Mark zijn start-up uitbouwde tot felbegeerde mondiale speler in drankenland.
(PvWK)
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
BELUISTER DE NIEUWSTE PODCAST HIERONDER
Beelden van Lyre's assortiment
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- doorbraak
- oprichter
- drankmerk
- Het PR Bureau
- podcast
- MarketingTribune
- Marcus Polman
- Mark Livings
- podcast
- Lyre’s
- Crunch
- sterk
- bekroond
- vandaag
- foodjournalist
- non-alcohol
- interview
- Zoom
- gast
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- [onderzoek] Kerst 2025: wat verschijnt er volgens...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




