[podcast] Crunch #26: De doorbraak van alcoholvrije spirits
- Food-en-retail
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodPodcast
- 1 okt 2020 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
In de serie Crunch gaan we terug van Zoom naar podcast en interviewt foodjournalist Marcus Polman vandaag Mark Livings: oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld.
In de podcastserie Crunch interviewt foodjournalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food, media en marketing.
In deze 26ste aflevering is Mark Livings te gast, oprichter van Lyre’s, het meest bekroonde non-alcohol sterke drankmerk van de wereld dat sinds kort ook in Nederland is geïntroduceerd.
* Rum, gin, whisky, ‘amaretto’, vermout maar dan alcoholvrij. Inmiddels is het Australische merk verkrijgbaar in zo’n twintig landen.
* Deze alternatieven voor gin, likeur en vermout worden gezien als de snelst groeiende categorie binnen de cocktailindustrie.
* Drie jaar geleden startte hij zijn bedrijf. Inmiddels kloppen internationale drankbedrijven van naam en faam op zijn deur om met hem samen te werken.
Een interview over de onstuitbare opmars van ‘mindful drinking’. En hoe Mark zijn start-up uitbouwde tot felbegeerde mondiale speler in drankenland.
(PvWK)
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
BELUISTER DE NIEUWSTE PODCAST HIERONDER
Beelden van Lyre's assortiment
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- foodjournalist
- podcast
- gast
- Zoom
- interview
- bekroond
- Lyre’s
- Marcus Polman
- drankmerk
- vandaag
- podcast
- Crunch
- Het PR Bureau
- doorbraak
- Mark Livings
- sterk
- MarketingTribune
- oprichter
- non-alcohol
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes