[Thoughtful Thursday] De toekomst van de coöperatie
- Food-en-retail
- 15 okt 2020 @ 17:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingInterviewWinkelen
- 15 okt 2020 @ 17:30
- Peter van Woensel Kooy
Thoughtful Thursday hervat vandaag met Gert van Doorn, algemeen directeur van Primera. Wat is de kracht van het ondernemerschap in deze tijden en hoe ziet de toekomst eruit voor de coöperatie?
Frank Quix (Q&A) en Ernst-Jan (Jump Retail) gaan hier met Van Doorn over in gesprek. Ze bespreken het belang van snel kunnen aanpassen in deze bizarre periode en de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Hoe krijg je al je ondernemers op één lijn? Verder bespreken ze de positionering en het toekomstperspectief van Primera. Hoe gaan zij de komende vijf jaar tegemoet? Het streaming video verslag tref je hieronder.
Volgende week zijn Erik van Heuven en Stefan van Rompaey te gast bij weer een nieuwe Thoughtful Thursday. Zij schreven samen het boek ‘The Future of Department Stores’. Hoe kijken zij naar de warenhuizen anno 2020 en misschien wel de belangrijkste vraag: is er nog wel een toekomst voor het warenhuis? Je ontdekt het volgende week!
Laat je inspireren! Meld je aan voor de live webinars via www.qanda.nl/aanmelden-webinar. De uitzendingen zijn ook wekelijks terug te zien bij mediapartner MarketingTribune dus je kunt ook gewoon dit platform volgen (zie venster hieronder).
Volgende sessies van Thoughtful Thursday:
- 22 oktober | Erik van Heuven en Stefan van Rompaey
- 29 oktober | Ruud Van Munster van DA
- 5 november | Influencer Sara Dol
- 12 november | Maggy Hopman van Maggy's
- 19 november | Daan Van Renselaar van Stella Fietsen
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- marketing
- Gert van Doorn
- vandaag
- algemeen directeur
- toekomst
- kracht
- Q&A
- coöperatie
- Jump! Retail
- ondernemerschap
- Primera.
- streaming
- interview
- retail
- tijden
- Thoughtful Thursday
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




