[Thoughtful Thursday] De toekomst van de coöperatie
- Food-en-retail
- 15 okt 2020 @ 17:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingInterviewWinkelen
- 15 okt 2020 @ 17:30
- Peter van Woensel Kooy
Thoughtful Thursday hervat vandaag met Gert van Doorn, algemeen directeur van Primera. Wat is de kracht van het ondernemerschap in deze tijden en hoe ziet de toekomst eruit voor de coöperatie?
Frank Quix (Q&A) en Ernst-Jan (Jump Retail) gaan hier met Van Doorn over in gesprek. Ze bespreken het belang van snel kunnen aanpassen in deze bizarre periode en de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Hoe krijg je al je ondernemers op één lijn? Verder bespreken ze de positionering en het toekomstperspectief van Primera. Hoe gaan zij de komende vijf jaar tegemoet? Het streaming video verslag tref je hieronder.
Volgende week zijn Erik van Heuven en Stefan van Rompaey te gast bij weer een nieuwe Thoughtful Thursday. Zij schreven samen het boek ‘The Future of Department Stores’. Hoe kijken zij naar de warenhuizen anno 2020 en misschien wel de belangrijkste vraag: is er nog wel een toekomst voor het warenhuis? Je ontdekt het volgende week!
Laat je inspireren! Meld je aan voor de live webinars via www.qanda.nl/aanmelden-webinar. De uitzendingen zijn ook wekelijks terug te zien bij mediapartner MarketingTribune dus je kunt ook gewoon dit platform volgen (zie venster hieronder).
Volgende sessies van Thoughtful Thursday:
- 22 oktober | Erik van Heuven en Stefan van Rompaey
- 29 oktober | Ruud Van Munster van DA
- 5 november | Influencer Sara Dol
- 12 november | Maggy Hopman van Maggy's
- 19 november | Daan Van Renselaar van Stella Fietsen
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- streaming
- retail
- ondernemerschap
- kracht
- algemeen directeur
- vandaag
- interview
- Jump! Retail
- Primera.
- Q&A
- toekomst
- marketing
- coöperatie
- tijden
- Gert van Doorn
- Thoughtful Thursday
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes