Mayoneur maakt stap naar horeca

Mayoneur maakt stap naar horeca
  • Food-en-retail
  • 17 aug 2021 @ 08:15
  • 16745 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Food

Hanos start met de verkoop van Mayoneur, de ‘mayonaise’ op plantaardige basis.

Mayoneur wordt gemaakt met plantaardige producten en is daarmee gezond en diervriendelijk, aldus oprichters Geert Kranendonk en Glenn Kruissenbrink. Bovendien wordt er voor elk verkocht flesje een donatie gedaan aan Treesforall en werkt Mayoneur samen met anti-verspillingsapp Too Good To Go. Het uiteindelijke doel van de fabrikant is om CO2-vrij te gaan produceren. Mayoneur is in meerdere smaken te koop op 400 locaties in Nederland en vijf locaties in het buitenland en vanaf week 31 dus in 20 locaties van Hanos in Nederland en in België. Kranendonk en Kruissenbrink: ‘We zijn aan het opschalen qua productie en kijken al stiekem naar het buitenland. De focus ligt nu niet alleen op retail, maar ook op de groothandel met onze nieuwe grootverpakkingen.’

Bron beeld: Facebook-pagina van Mayoneur.

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken