Mayoneur maakt stap naar horeca
- Food-en-retail
- 17 aug 2021 @ 08:15
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Food
- 17 aug 2021 @ 08:15
- Nanny Kuilboer
Hanos start met de verkoop van Mayoneur, de ‘mayonaise’ op plantaardige basis.
Mayoneur wordt gemaakt met plantaardige producten en is daarmee gezond en diervriendelijk, aldus oprichters Geert Kranendonk en Glenn Kruissenbrink. Bovendien wordt er voor elk verkocht flesje een donatie gedaan aan Treesforall en werkt Mayoneur samen met anti-verspillingsapp Too Good To Go. Het uiteindelijke doel van de fabrikant is om CO2-vrij te gaan produceren. Mayoneur is in meerdere smaken te koop op 400 locaties in Nederland en vijf locaties in het buitenland en vanaf week 31 dus in 20 locaties van Hanos in Nederland en in België. Kranendonk en Kruissenbrink: ‘We zijn aan het opschalen qua productie en kijken al stiekem naar het buitenland. De focus ligt nu niet alleen op retail, maar ook op de groothandel met onze nieuwe grootverpakkingen.’
Bron beeld: Facebook-pagina van Mayoneur.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- Albert Heijn lanceert vernieuwde exclusieve verzorgingslijn Care
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
- Marketeer Mariëlle Rooswinkel: 'Meer... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




