Hands Off lanceert sharefunding campagne
- Food-en-retail
- 4 dec 2024 @ 15:01
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 dec 2024 @ 15:01
- Sjaak Hoogkamer
Hands Off, plantaardige chocolade, lanceert een sharefunding campagne om € 1 miljoen groeikapitaal op te halen.
Vanaf € 250 kan iedereen aandeelhouder worden van het chocolademerk. Hands Off zoekt groeikapitaal om nieuwe producten en smaken te ontwikkelen en nieuwe markten aan te boren. Als onderdeel van de campagne verstopt Hands Off in de maand december vier chocoladerepen met een gouden sticker op een plek in Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Amsterdam. De vinders zijn direct mede-eigenaar van Hands Off, met aandelen ter waarde van € 100. Gardeners ondersteunt Hands Off bij de campagne met externe communicatie en pr.

De aandelen van het merk stijgen mee in waarde wanneer Hands Off als bedrijf groeit en aandeelhouders delen mee in de winst. Hands Off verwacht tot 2029 een waardestijging van 20% per jaar. In 2013 is Hands Off opgericht om een duurzaam alternatief te bieden voor gewone chocolade. Sinds 2023 is het merk overgestapt naar 100% plantaardige chocolade en dat is heel goed nieuws voor de planeet.
Inmiddels zijn de chocoladerepen van Hands Off bij 84% van de Nederlandse supermarkten verkrijgbaar. ‘Om nieuwe producten en smaken te ontwikkelen hebben we meer kapitaal nodig. Ook willen we onze producten introduceren op nieuwe markten, zodat we nog meer mensen kennis laten maken met ons duurzame én lekkere alternatief,’ zegt Kitty Smeeten, oprichter en CEO van Hands Off. ‘Gardeners ondersteunt ons bij het bouwen aan ons merk en daarmee ook het uitdragen van onze missie om van plantaardige chocolade de nieuwe norm te maken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- [interview] Joyce Bierman (AH): 'Affordable luxury en...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




