Hands Off lanceert sharefunding campagne
- Food-en-retail
- 4 dec 2024 @ 15:01
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 dec 2024 @ 15:01
- Sjaak Hoogkamer
Hands Off, plantaardige chocolade, lanceert een sharefunding campagne om € 1 miljoen groeikapitaal op te halen.
Vanaf € 250 kan iedereen aandeelhouder worden van het chocolademerk. Hands Off zoekt groeikapitaal om nieuwe producten en smaken te ontwikkelen en nieuwe markten aan te boren. Als onderdeel van de campagne verstopt Hands Off in de maand december vier chocoladerepen met een gouden sticker op een plek in Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Amsterdam. De vinders zijn direct mede-eigenaar van Hands Off, met aandelen ter waarde van € 100. Gardeners ondersteunt Hands Off bij de campagne met externe communicatie en pr.
De aandelen van het merk stijgen mee in waarde wanneer Hands Off als bedrijf groeit en aandeelhouders delen mee in de winst. Hands Off verwacht tot 2029 een waardestijging van 20% per jaar. In 2013 is Hands Off opgericht om een duurzaam alternatief te bieden voor gewone chocolade. Sinds 2023 is het merk overgestapt naar 100% plantaardige chocolade en dat is heel goed nieuws voor de planeet.
Inmiddels zijn de chocoladerepen van Hands Off bij 84% van de Nederlandse supermarkten verkrijgbaar. ‘Om nieuwe producten en smaken te ontwikkelen hebben we meer kapitaal nodig. Ook willen we onze producten introduceren op nieuwe markten, zodat we nog meer mensen kennis laten maken met ons duurzame én lekkere alternatief,’ zegt Kitty Smeeten, oprichter en CEO van Hands Off. ‘Gardeners ondersteunt ons bij het bouwen aan ons merk en daarmee ook het uitdragen van onze missie om van plantaardige chocolade de nieuwe norm te maken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers