Martijn Horvath

Martijn Horvath
Werkt bij: De Slogan Compagnie
Functie: eigenaar

Biografie Martijn Horvath werkte als tekstschrijver en later als creative director bij tal van reclamebureaus. Hij was mede-oprichter van HorvathSchenk, partner bij ONLY en voorzitter van de ADCN. Martijn staat vooral bekend om zijn werk voor de Belastingdienst (“Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker”).

In 2010 startte hij De Slogan Compagnie en verscheen zijn boek ‘Nu Halfvoller!’ over missers en kansen in marketing en communicatie. Martijn schrijft columns, geeft lezingen en treedt op als dagvoorzitter.

Twitter: @SloganCompagnie

Recente artikelen van Martijn Horvath

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken