Bindinc. lanceert seniorenblad Blijtijds
- Media
- 4 dec 2019 @ 11:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 4 dec 2019 @ 11:11
- Sjaak Hoogkamer
Bindinc. lanceert het eerste Blijtijds magazine van het gelijknamige online lifestyleplatform. Dit magazine verschijnt voortaan vier keer per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm.
Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 535.000 is Blijtijds naar eigen zeggen het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland. Het blad gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn genieten, gezond en goed bekeken. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.
Blijtijds is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser.
Magazine
Vier keer per jaar verschijnt het periodiek als apart magazine bij de programmagidsen. In het magazine wordt aandacht besteed aan onderwerpen als familie, pensioen, levenslessen, reizen en nog veel meer. Kortom; het is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser. Blijtijds staat vol need-to-know en nice-to-know artikelen, handige stappenplannen en tips voor een leuker leven.
Rubriek
Vanaf 2020 wordt ook gestart met de wekelijkse Blijtijds-rubriek in de zes programmagidsen van Bindinc. Deze rubriek bevat artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform. Met deze rubriek worden naar eigen zeggen wekelijks 1,5 miljoen senioren bereikt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing