Bindinc. lanceert seniorenblad Blijtijds
- Media
- 4 dec 2019 @ 11:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 4 dec 2019 @ 11:11
- Sjaak Hoogkamer
Bindinc. lanceert het eerste Blijtijds magazine van het gelijknamige online lifestyleplatform. Dit magazine verschijnt voortaan vier keer per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm.
Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 535.000 is Blijtijds naar eigen zeggen het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland. Het blad gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn genieten, gezond en goed bekeken. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.
Blijtijds is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser.
Magazine
Vier keer per jaar verschijnt het periodiek als apart magazine bij de programmagidsen. In het magazine wordt aandacht besteed aan onderwerpen als familie, pensioen, levenslessen, reizen en nog veel meer. Kortom; het is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser. Blijtijds staat vol need-to-know en nice-to-know artikelen, handige stappenplannen en tips voor een leuker leven.
Rubriek
Vanaf 2020 wordt ook gestart met de wekelijkse Blijtijds-rubriek in de zes programmagidsen van Bindinc. Deze rubriek bevat artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform. Met deze rubriek worden naar eigen zeggen wekelijks 1,5 miljoen senioren bereikt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mercurs 2025: de genomineerden zijn bekend
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
Laatste Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe... 07-10-2025
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid... 07-10-2025
- Mercurs 2025: de genomineerden zijn... 02-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes