Bindinc. lanceert seniorenblad Blijtijds
- Media
- 4 dec 2019 @ 11:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Tijdschriften
- 4 dec 2019 @ 11:11
- Sjaak Hoogkamer
Bindinc. lanceert het eerste Blijtijds magazine van het gelijknamige online lifestyleplatform. Dit magazine verschijnt voortaan vier keer per jaar bij de zes programmagidsen van Bindinc.: Televizier, Mikro Gids, KRO Magazine, NCRV-gids, Avrobode en TVFilm.
Vanaf januari 2020 verschijnt Blijtijds ook wekelijks als rubriek in deze zes programmagidsen. Met een bereik van 1,5 miljoen en een abonnee-oplage van 535.000 is Blijtijds naar eigen zeggen het grootste magazine voor de seniorendoelgroep in Nederland. Het blad gaat over slimmer ouder worden, zonder dit expliciet te benoemen. De pijlers zijn genieten, gezond en goed bekeken. Blijtijds is stijlvol en praktisch, informatief en actief en speelt in op de behoefte van de doelgroep.
Blijtijds is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser.
Magazine
Vier keer per jaar verschijnt het periodiek als apart magazine bij de programmagidsen. In het magazine wordt aandacht besteed aan onderwerpen als familie, pensioen, levenslessen, reizen en nog veel meer. Kortom; het is een praktisch en inspirerend magazine voor de actieve 50-plusser. Blijtijds staat vol need-to-know en nice-to-know artikelen, handige stappenplannen en tips voor een leuker leven.
Rubriek
Vanaf 2020 wordt ook gestart met de wekelijkse Blijtijds-rubriek in de zes programmagidsen van Bindinc. Deze rubriek bevat artikelen en nieuwtjes, waarbij verdieping mogelijk is naar het online platform. Met deze rubriek worden naar eigen zeggen wekelijks 1,5 miljoen senioren bereikt.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

