MAX-baas Jan Slagter ontvangt Media Oeuvre Award 2019
- Media
- 8 jan 2020 @ 12:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 8 jan 2020 @ 12:31
- Sjaak Hoogkamer
Dit najaar is Omroep MAX exact 15 jaar op radio en televisie. De omroep is door initiatiefnemer en omroepbaas Jan Slagter uitgegroeid tot één van de grootste omroepverenigingen van Nederland. Media-icoon Joop van den Ende verraste Slagter vandaag met de Media Oeuvre Award 2019.
Het juryrapport meldt: ‘Jan Slagter is niet alleen de bekendste, maar ook de belangrijkste omroepbaas van Nederland. In deze onrustige tijden voor het publieke bestel weet hij met Omroep MAX op het gebied van ledenaantallen, kijkers en luisteraars een groei te laten zien. Het tijdschrift MAX Magazine is niet alleen het enige nog in oplage stijgende omroepblad, maar zelfs het snelst groeiende tijdschrift van Nederland.’
Max-baas Jan Slagter ontvangt de Media Oeuvre Award
Profiel
De uitreiking werd gedaan in het Omroep MAX-kantoor in Hilversum in het bijzijn van het personeel. Voor Jan Slagter was de ontvangst van deze oeuvre award een volkomen verrassing. Volgens jurylid Richard Otto (uitgever van vakmedia platform Spreekbuis.nl) is het zeer terecht dat Jan Slagter deze ereprijs ontvangt. ‘Ondanks dat de omroep geen enkele zuil vertegenwoordigt, weet hij zijn omroepvereniging een sterk en duidelijk profiel mee te geven. Jan Slagter laat geen media-optreden onbenut om het belang van een pluriform bestel te benadrukken. Omroep MAX is daarmee in feite dé ‘jong, snel en wild-omroep’ van de afgelopen jaren. Slagter laat zien dat hij een onmisbare mediapersoonlijkheid is voor de omroepvereniging, het publieke bestel en de Nederlandse media-industrie.’, aldus Otto
Over de Media Oeuvre Award
De Media Oeuvre Award is een jaarlijkse prijs voor de actieve mediaprofessional, die in zijn of haar carrière van grote invloed is op het Nederlandse medialandschap. De winnaar wordt geselecteerd door de redactie van Spreekbuis.nl. Al 50 jaar het vakmedia platform van Nederland.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing