Campina en Linda Foundation slaan handen ineen
- Media
- 7 jan 2021 @ 16:34
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersRetail
- 7 jan 2021 @ 16:34
- Lucas Boon
In samenwerking met de Linda Foundation bezorgt Campina morgen (8 januari) zogenoemde 'cadeaupakketten' aan duizend arme families in Nederland. Het zuivelmerk hoopt hiermee iets te kunnen betekenen voor mensen 'die een klein gebaar goed kunnen gebruiken'.
Via de Linda Foundation zijn er duizend (kans)arme gezinnen geselecteerd die een pakket met verschillende Campina-producten ontvangen, bestaande uit onder meer melk, chocomel, slagroom en een tegoedbon voor Albert Heijn.
Marieke Rentmeester, brand director bij Campina, zegt: 'Campina gelooft in de kracht van een nieuw begin. Hopelijk kunnen we met dit kleine gebaar arme gezinnen helpen om het jaar goed te beginnen.'
Jocelyn Nassenstein-Brouwer, directeur van Linda Foundation, vult aan: 'In de donkere maand januari is het hartverwarmend dat Campina arme gezinnen een verrassing wil bezorgen. Acties zoals deze bieden deze gezinnen even een lichtpuntje.'
De Linda Foundation is in 2013 opgericht door Linda de Mol en Mood for Magazines, uitgeverij van het tijdschrift Linda. Het fonds is bestemd voor (alleenstaande) ouders met kinderen die in financiële nood verkeren.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

