Campina en Linda Foundation slaan handen ineen
- Media
- 7 jan 2021 @ 16:34
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersRetail
- 7 jan 2021 @ 16:34
- Lucas Boon
In samenwerking met de Linda Foundation bezorgt Campina morgen (8 januari) zogenoemde 'cadeaupakketten' aan duizend arme families in Nederland. Het zuivelmerk hoopt hiermee iets te kunnen betekenen voor mensen 'die een klein gebaar goed kunnen gebruiken'.
Via de Linda Foundation zijn er duizend (kans)arme gezinnen geselecteerd die een pakket met verschillende Campina-producten ontvangen, bestaande uit onder meer melk, chocomel, slagroom en een tegoedbon voor Albert Heijn.
Marieke Rentmeester, brand director bij Campina, zegt: 'Campina gelooft in de kracht van een nieuw begin. Hopelijk kunnen we met dit kleine gebaar arme gezinnen helpen om het jaar goed te beginnen.'
Jocelyn Nassenstein-Brouwer, directeur van Linda Foundation, vult aan: 'In de donkere maand januari is het hartverwarmend dat Campina arme gezinnen een verrassing wil bezorgen. Acties zoals deze bieden deze gezinnen even een lichtpuntje.'
De Linda Foundation is in 2013 opgericht door Linda de Mol en Mood for Magazines, uitgeverij van het tijdschrift Linda. Het fonds is bestemd voor (alleenstaande) ouders met kinderen die in financiële nood verkeren.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes