Campina en Linda Foundation slaan handen ineen

  • Media
  • 7 jan 2021 @ 16:34
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersRetail

In samenwerking met de Linda Foundation bezorgt Campina morgen (8 januari) zogenoemde 'cadeaupakketten' aan duizend arme families in Nederland. Het zuivelmerk hoopt hiermee iets te kunnen betekenen voor mensen 'die een klein gebaar goed kunnen gebruiken'.

Via de Linda Foundation zijn er duizend (kans)arme gezinnen geselecteerd die een pakket met verschillende Campina-producten ontvangen, bestaande uit onder meer melk, chocomel, slagroom en een tegoedbon voor Albert Heijn.

Marieke Rentmeester, brand director bij Campina, zegt: 'Campina gelooft in de kracht van een nieuw begin. Hopelijk kunnen we met dit kleine gebaar arme gezinnen helpen om het jaar goed te beginnen.'

Jocelyn Nassenstein-Brouwer, directeur van Linda Foundation, vult aan: 'In de donkere maand januari is het hartverwarmend dat Campina arme gezinnen een verrassing wil bezorgen. Acties zoals deze bieden deze gezinnen even een lichtpuntje.'

De Linda Foundation is in 2013 opgericht door Linda de Mol en Mood for Magazines, uitgeverij van het tijdschrift Linda. Het fonds is bestemd voor (alleenstaande) ouders met kinderen die in financiële nood verkeren.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken