Blokker speelt in op verschil tussen patat en friet met nieuwe campagne
- Media
- 11 okt 2021 @ 13:45
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 11 okt 2021 @ 13:45
- Nanny Kuilboer
Met een nieuwe campagne voor de eigen heteluchtfriteuse in 2.372 abri’s door het hele land speelt Blokker in op de verschillende benamingen voor gefrituurde aardappel: patat of friet. Boven de rivieren spreekt Blokker van patat en eronder van friet in de abri’s.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Jump Retail en Havana Harbour en de abri’s worden geplaatst in de directe omgeving van een Blokker filiaal om traffic te genereren. Om de campagne kracht bij te zetten werd in de steden Roermond en Amersfoort ook een samplingcampagne gerealiseerd. Promotieteams van activatiebureau Dutch Moving Media liepen rond met grote mobiele abri’s. De teams stelden het winkelend publiek de vraag of zij ‘patat’ of ‘friet’ zeggen en vervolgens kregen zij een flyer waarmee de patat of friet geproefd kon worden in een Blokker-filiaal in de buurt.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn... 03-02-2023
- 90% Nederlanders kijkt live TV... 01-02-2023
- Eerste luistercijfers NMO... 01-02-2023
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day