Blokker speelt in op verschil tussen patat en friet met nieuwe campagne
- Media
- 11 okt 2021 @ 13:45
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 11 okt 2021 @ 13:45
- Nanny Kuilboer
Met een nieuwe campagne voor de eigen heteluchtfriteuse in 2.372 abri’s door het hele land speelt Blokker in op de verschillende benamingen voor gefrituurde aardappel: patat of friet. Boven de rivieren spreekt Blokker van patat en eronder van friet in de abri’s.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Jump Retail en Havana Harbour en de abri’s worden geplaatst in de directe omgeving van een Blokker filiaal om traffic te genereren. Om de campagne kracht bij te zetten werd in de steden Roermond en Amersfoort ook een samplingcampagne gerealiseerd. Promotieteams van activatiebureau Dutch Moving Media liepen rond met grote mobiele abri’s. De teams stelden het winkelend publiek de vraag of zij ‘patat’ of ‘friet’ zeggen en vervolgens kregen zij een flyer waarmee de patat of friet geproefd kon worden in een Blokker-filiaal in de buurt.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers