Blokker speelt in op verschil tussen patat en friet met nieuwe campagne
- Media
- 11 okt 2021 @ 13:45
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 11 okt 2021 @ 13:45
- Nanny Kuilboer
Met een nieuwe campagne voor de eigen heteluchtfriteuse in 2.372 abri’s door het hele land speelt Blokker in op de verschillende benamingen voor gefrituurde aardappel: patat of friet. Boven de rivieren spreekt Blokker van patat en eronder van friet in de abri’s.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Jump Retail en Havana Harbour en de abri’s worden geplaatst in de directe omgeving van een Blokker filiaal om traffic te genereren. Om de campagne kracht bij te zetten werd in de steden Roermond en Amersfoort ook een samplingcampagne gerealiseerd. Promotieteams van activatiebureau Dutch Moving Media liepen rond met grote mobiele abri’s. De teams stelden het winkelend publiek de vraag of zij ‘patat’ of ‘friet’ zeggen en vervolgens kregen zij een flyer waarmee de patat of friet geproefd kon worden in een Blokker-filiaal in de buurt.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes