Klarna kiest voor MediaCom

Klarna kiest voor MediaCom
  • Media
  • 8 apr 2022 @ 10:32
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StrategieMediastrategie

Klarna, de wereldwijde dienstverlener op gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten heeft zijn mediabelangen ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een global pitch vooraf.

MediaCom voert alle media gerelateerde activiteiten uit voor het Zweedse fintechbedrijf. De samenwerking beslaat naast Nederland & België ook de belangrijke markten waaronder de UK, Spanje, Italië en Frankrijk.

Tessa van der Starre, CEO bij MediaCom Nederland: 'Het is een eer om voor een dusdanig toekomstgericht merk te mogen werken. Wij zijn klaar om met Klarna innovatie te versnellen en hun groei te maximaliseren door hun media inzet effectief en creatief vorm verder te geven.'

Céline Jonker, Marketing lead Nederland en België bij Klarna: 'In de exponentiële groei die Klarna als bedrijf doormaakt, waren we op zoek naar een partner met de structuur, mensen, tools en capaciteiten om onze voortdurende versnelling in nieuwe en bestaande markten te ondersteunen. We zijn blij dat MediaCom deze uitdaging is aangegaan en kijken uit naar een sterk partnerschap.'
(PvWK)

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken