Klarna kiest voor MediaCom

- Media
- 8 apr 2022 @ 10:32
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StrategieMediastrategie
- 8 apr 2022 @ 10:32
- Peter van Woensel Kooy
Klarna, de wereldwijde dienstverlener op gebied van bankieren, betalingen en shoppingdiensten heeft zijn mediabelangen ondergebracht bij MediaCom. Aan deze keuze ging een global pitch vooraf.
MediaCom voert alle media gerelateerde activiteiten uit voor het Zweedse fintechbedrijf. De samenwerking beslaat naast Nederland & België ook de belangrijke markten waaronder de UK, Spanje, Italië en Frankrijk.
Tessa van der Starre, CEO bij MediaCom Nederland: 'Het is een eer om voor een dusdanig toekomstgericht merk te mogen werken. Wij zijn klaar om met Klarna innovatie te versnellen en hun groei te maximaliseren door hun media inzet effectief en creatief vorm verder te geven.'
Céline Jonker, Marketing lead Nederland en België bij Klarna: 'In de exponentiële groei die Klarna als bedrijf doormaakt, waren we op zoek naar een partner met de structuur, mensen, tools en capaciteiten om onze voortdurende versnelling in nieuwe en bestaande markten te ondersteunen. We zijn blij dat MediaCom deze uitdaging is aangegaan en kijken uit naar een sterk partnerschap.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn van Abovo Maxlead
- Column Nieuw Luisteronderzoek: knollen voor citroenen?
- 90% Nederlanders kijkt live TV programma's
- Eerste luistercijfers NMO Luisteronderzoek via nieuwe...
- GfK: Behoefte instant gratification neemt verder toe
Laatste Nieuws
- Runners World maakt cover van 200... 08-02-2023
- Totale kijktijd televisie licht... 08-02-2023
- Ad Alliance en Dag en Nacht Media... 08-02-2023
- 3MO gaat samenwerken met Stam Media... 07-02-2023
- Luisterbreed onderzoek biedt inzicht... 07-02-2023
- Fairphone kiest Abovo Media 06-02-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day