AAAAAAAAAh (weer een paar schoenen minder)
- Online
- 7 nov 2013 @ 08:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Online advertising
- 7 nov 2013 @ 08:00
- Redactie Online
Als jurylid van de Epica heb ik, hoofdredacteur van MarketingTribune, ter voorbereiding op de sessies in Parijs (vanaf 19 november) al enkele avondjes veel plezier beleefd aan een duizelingwekkend aantal creatieve inzendingen uit alle delen van de wereld. De Epica is in 1987 in het leven geroepen en is sinds 2012 een global award voor excellent creatief werk. In de aanloop naar Parijs post ik regelmatig opmerkelijke inzendingen. Dit keer de case van Geox schoenen in samenwerking met het Red Bull Racing Team.
De jury van de Epica bestaat dit jaar uit 41 journalisten, allen werkzaam bij een gespecialiseerde titel op het gebied van marketing en communicatie. Volgens de Epica organisatie waarborgt een dergelijke jury ‘maximale objectiviteit’ en wereldwijde aandacht voor het ingezonden werk en resultaten. De awards worden uitgereikt in alle belangrijke communicatiedisciplines zoals tv, outdoor, radio, online, social, dm, B2B, mobile, film, design en fotografie. (SH).
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Eerste Nederlandse TikTok Ad Awards... 06-11-2024
- Senior Intelligence benadrukt waarde... 06-11-2024
- Google lanceert nieuwe functies in... 01-11-2024
- [interview] Picnic zet klantdata om... 01-11-2024
- ACM waarschuwt jongeren voor... 31-10-2024
- LinkedIn krijgt boete vanwege... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing