AAAAAAAAAh (weer een paar schoenen minder)

  • Online
  • 7 nov 2013 @ 08:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertising

Als jurylid van de Epica heb ik, hoofdredacteur van MarketingTribune, ter voorbereiding op de sessies in Parijs (vanaf 19 november) al enkele avondjes veel plezier beleefd aan een duizelingwekkend aantal creatieve inzendingen uit alle delen van de wereld. De Epica is in 1987 in het leven geroepen en is sinds 2012 een global award voor excellent creatief werk. In de aanloop naar Parijs post ik regelmatig opmerkelijke inzendingen. Dit keer de case van Geox schoenen in samenwerking met het Red Bull Racing Team.

De jury van de Epica bestaat dit jaar uit 41 journalisten, allen werkzaam bij een gespecialiseerde titel op het gebied van marketing en communicatie. Volgens de Epica organisatie waarborgt een dergelijke jury ‘maximale objectiviteit’ en wereldwijde aandacht voor het ingezonden werk en resultaten. De awards worden uitgereikt in alle belangrijke communicatiedisciplines zoals tv, outdoor, radio, online, social, dm, B2B, mobile, film, design en fotografie. (SH).



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken