ATPI en NOC*NSF verlengen partnership

ATPI en NOC*NSF verlengen partnership
  • Sponsoring
  • 10 apr 2020 @ 09:27
  • 16617 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

Vanwege het verplaatsen van de Olympische en Paralympische Spelen naar de zomer van 2021 hebben NOC*NSF en ATPI Sports Events hun aflopende samenwerking verlengd met een jaar.

ATPI Sports Events zal hierdoor tot en met september 2021 verantwoordelijk blijven voor het verzorgen van reizen en entreekaarten voor topsporters, begeleidingsstaf, sportbonden en de commerciële partners van TeamNL.

Ook blijven zij de zakelijke markt bedienen op weg naar Tokyo 2020. Sunweb Sports & Events, sinds maart 2019 official partner van TeamNL, blijft verantwoordelijk voor het aanbieden van reizen en entreekaarten voor fans.

Relatie

Gezamenlijk lichten Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF en Helen van Berkel, global head of events ATPI Sports Evens de verlenging als volgt toe: ‘Het is voor beide partijen volkomen vanzelfsprekend om een jaar langer met elkaar door te gaan, nu de Olympische en Paralympische Spelen zijn verplaatst naar 2021. Veel van de voorbereidingen waren al in volle gang en we zijn momenteel in overleg hoe we deze doorzetten naar volgend jaar. Bovendien zijn we er op gebrand om de jarenlange relatie tussen NOC*NSF en ATPI Sports Events op een positieve manier af te sluiten. Samen met Sunweb Sports & Events gaan we er bovendien voor zorgen dat sporters, fans en bedrijfsleven in Tokio in 2021 de fantastische beleving krijgen waar ze zo naar uit hebben gekeken.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken